קרי יעבור ללייקרס? בגולדן סטייט הגיבו באופן רשמי

ג'יימס וקרי. בקרוב ביחד? | Harry How/Getty Images

הדיווח לפיו לברון ג'יימס ינסה לשכנע את סטף קרי להצטרף ללוס אנג'לס לייקרס כשיסיים את חוזהו ממשיך להכות גלים בארה"ב. ג'נרל מנג'ר הווריורס, בוב מאיירס ניסה להרגיע וביקר: "לאנשים לא נמאס מרכילות"

(גודל טקסט)

עולם ה-NBA געש לאחר בעקבות דבריו של הכתב בריאן ווינדהורסט, שאמר במהלך הפודקאסט שלו כי לברון גי'ימס "התחיל לקרוץ" לעבר סטפן קרי במידה שהוא לא יאריך את חוזהו בגולדן סטייט. בוב מאיירס, הג'נרל מנג'ר של הווריורס, התייחס לשמועות ושלח צפירת הרגעה, בעיקר לאוהדי הקבוצה.

"אנחנו לעולם לא נפסיק לשמוע את זה. כבר לא משנה אם השחקן מאריך חוזה או לא. בין אם מדובר בשחקן שלנו או לא, השמועות לא נפסקות, זה מה שהאוהדים רוצים, במיוחד כי מדובר בשחקנים בפרופיל גבוה. זה דומה למפורסמים מתחומים אחרים, לאנשים לא נמאס מהרכילות. אני חושב ששמועות כאלה על שחקן גדול מסוים יישארו כל עוד אותו שחקן יהיה גדול. כל מה שנותר לנו לעשות הוא להפוך את מקום העבודה לכזה ששחקנים יכולים להגיע אליו ולהרגיש שיש להם סיכוי להתחרות".

לאחר מכן, מאיירס התייחס לאגדת המועדון באופן ספציפי: "אני חושב שסטף מרגיש שנתנו לו את ההזדמנויות ואת הזמן כדי להצליח במישור האישי והקבוצתי, וזה מה שנמשיך לעשות. זו השמועה שיש היום, מחר תהיה אחת אחרת, וגם ביום שלאחר מכן. אני חושב שסטף שמח, חושב שהוא במקום טוב, ומאמין שהדברים יהיו בסדר איתו."

בוב מאיירס | MediaNews Group/Bay Area News via Getty Images)

לווריורס הייתה את האפשרות להאריך את חוזהו של קרי בתחילת העונה הנוכחית, אך הם בחרו לדחות את המשא ומתן לקיץ הבא. "שלב קדם העונה היה ממש קצר והיינו צריכים להתמודד עם הרבה דברים כמו ענייני קורונה והפציעה של קליי תומפסון. זאת הסיבה שהחלטנו לדחות את השיחות לעונה הבאה, אף אחד לא היה מתוסכל מזה. זה סימן שכולם מרוצים מסיטואציה הנוכחית".

מאיירס שיבח את הרכז על כך שנשאר נאמן לקבוצה שבחרה בו בדראפט, במיוחד בעידן בו שחקנים רבים עוברים קבוצות לעתים קרובות: "אדם במעמדו, על כל ההישגים שלו, מרגיש כמו שותף. הוא הרוויח את הכבוד הזה. אתה כבר לא רואה הרבה שחקנים נשארים באותו מקום לאורך זמן. אנשים כבר לא הולכים לאותו תיכון לכל הארבע שנים, אלא הולכים לשלושה תיכונים שונים. אתה יכול גם לעבור מכללה וזה לא משנה. יש לי יראת כבוד לאנשים כמוהו. זה נדיר למצוא אנשים כאלה, ויש אולי חמישה אנשים שאתה יכול להגיד עליהם שהם שיחקו קריירה שלמה במקום אחד והגיעו להישגים כאלה (למשל קובי בראיינט בלוס אנג'לס לייקרס). כעת אנחנו פשוט רוצים להמשיך קדימה ואני מרגיש שגם הוא רוצה".

סטף קרי | Noah Graham/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי