בארה"ב ייעצו לאבדיה: "ירוויח אם יזרוק פחות לשלוש"

דני אבדיה | Chris Schwegler/NBAE via Getty Images

למרות שרשם דאבל-דאבל ראשון בקריירה, הרוקי היה שותף לתצוגת קליעה נוראית של וושינגטון וגם מאמנו השמיע ביקורת. לופז: "אצלנו, כשאתה מוסר אתה לא יודע אם תקבל את הכדור בחזרה". ווסטברוק: "האשמה עליי"

(גודל טקסט)

אם הניצחון שהשיגה על אינדיאנה לפני מספר ימים היווה דוגמא לפוטנציאל שטמון בה, התבוסה שספגה הלילה (בין חמישי לשישי) מדטרויט פיסטונס הראתה את הפנים המכוערות של וושינגטון וויזארדס. דני אבדיה וחבריו ספגו את ההפסד הגדול ביותר שלהם עד כה בעונת 2020/21 – 120:91 דווקא נגד אחת היריבות החלשות שיש ל-NBA להציע, תוך כדי שהם מעמידים את אחוזי העונשין הגרועים בהיסטוריה של המועדון למשחק אחד, עם שש קליעות בלבד מתוך 19 ניסיונות מהקו.

מבחינת הרוקי הישראלי, אבדיה סיפק עם פלוסים ומינוסים. מצד אחד הוא רשם את הדאבל-דאבל הראשון שלו בקריירה כשקלע 11 נקודות והוריד 10 ריבאונדים, אולם מנגד לא היווה פקטור משמעותי מספיק לפני שהמשחק הפך לגארבג' טיים, מדד הפלוס/מינוס שלו היה הכי נמוך מבין שחקני וושינגטון (31-) ומקו העונשין הפורוורד השתתף בתצוגת האימים של הוויזארדס, כשדייק רק פעמיים מתוך חמש זריקות.

מעבר לכך, אבדיה סיים עם 1/4 מחוץ לקשת ובדף "Bullets Forever", שמלווה את הקבוצה, ייעצו לו בנימה ביקורתית: "ככל שאני רואה את אבדיה זורק, אני יותר משתכנע שהוא ירוויח אם יזרוק פחות לשלוש".

בנוסף, הגולשים נשאלו את מי היו בוחרים במקרה שדראפט 2020 היה נערך מחדש: אבדיה או סאדיק ביי, הרוקי שנלקח במקום ה-19 (הועבר בטרייד מברוקלין לדטרויט) ומעמיד ממוצעים גבוהים מאלו של הישראלי בעונת הבכורה שלו. אחד האוהדים הבהיר כי "לאבדיה יש תקרה גבוהה הרבה יותר ואחרי שברוקס, ווסטברוק וביל יעזבו, אנשים ישמחו שבחרו אותו". בתגובה לכך, בבלוג הסכימו וכתבו: "התקרה הגבוהה בהחלט שם. הוא מתקשה עכשיו, אבל הוא בתהליך ואנשים נוטים לשכוח את זה".

מאמן וושינגטון סקוט ברוקס התייחס לערב הקליעה העגום של קבוצתו, שחסרה פעם נוספת את בראדלי ביל הפצוע: "הרבה שחקנים היו צריכים להתעלות היום. הם נכנסו לנעליים שגדולות עליהם ונאלצו לעשות דברים שלא מאפיינים את המשחק שלהם. השחקנים האלה צריכים להוכיח את עצמם בדקות שהם מקבלים. ראסל החטיא חמש זריקות, דני החטיא שלוש ואחרים החטיאו גם. כשאתה לא קולע את הזריקות האלה, זה קשה. אנחנו חייבים לשפר את זה, במיוחד החבר'ה הצעירים שלנו".

אבדיה מסיים ליד הטבעת. תבוסה קשה | Chris Schwegler/NBAE via Getty Images

הסנטר רובין לופז הצביע על חוסר החיבור בין שחקנים כבעיה מרכזית של הוויזארדס: "אנחנו לא סומכים מספיק אחד על השני. מבחינתי, כשכולם סומכים אחד על השני בקבוצה, אתה תמיד יודע שמישהו מחפה עליך. בהגנה חסרים לנו פוקוס ונחישות. בהתקפה, אם אתה מוסר את הכדור, אתה צריך לדעת שהוא יחזור אליך מתישהו בהמשך. לצערי, זה לא קורה אצלנו".

ראסל ווסטברוק, שרשם שפל עונתי בדמות תשעה איבודי כדור, לקח אחריות על ההפסד: "חלק גדול מזה מתחיל בי. עשיתי עבודה גרועה בכך שלא שמרתי על הכדור ולא הנהגתי את הקבוצה כמו שאני יכול. ההפסד הזה על הכתפיים שלי. אני חייב להיות מנהיג טוב יותר, בלי קשר למי משחק. אני אחראי על האנרגיות והמאמץ שלנו, אני לוקח את האשמה עליי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי