דוראנט התנצל: "זה לא מה שאני רוצה שאנשים יראו וישמעו ממני"

קווין דוראנט | Thearon W. Henderson/Getty Images

כוכב ברוקלין נטס התייחס לקללות והאיומים שהטיח בשחקן הקולנוע מייקל רפפורט: "צר לי שאנשים ראו את השפה שבה השתמשתי. מקווה שאוכל לשים את זה מאחוריי". בקבוצה טיפלו במקרה. וגם: מתי יחזור לפרקט?

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

קווין דוראנט עמד שלשום (רביעי) במרכזה של סערה תקשורתית בארצות הברית, לאחר ששחקן הקולנוע מייקל רפפורט חשף התכתבות פרטית שבה הכדורסלן תקף אותו בקללות ובאיומים, כתגובה לביקורת מצדו של רפפורט על ראיון שהעניק KD בתחילת העונה. לפנות בוקר, כוכב ברוקלין נטס הביע התנצלות על השפה שבה השתמש וגם מאמנו, סטיב נאש, התייחס להתבטאויות ולאופן שבו המקרה טופל במסגרת הקבוצה.

לפני שברוקלין הביסה הלילה 89:111 את שארלוט הורנטס, דוראנט אמר לעיתונאים: "צר לי שאנשים ראו את השפה שבה השתמשתי. זה לא באמת מה שאני רוצה שאנשים יראו וישמעו ממני, אבל אני מקווה שאוכל להשאיר את זה מאחוריי ולחזור להיות על הפרקט". כתבת ESPN מאליקה אנדרוס דיווחה: "סטיב נאש אמר שהארגון קיים דיונים פנימיים בנוגע לניבולי הפה וההערות המיזוגניות וההומופוביות שהוחלפו בין קווין דוראנט למייקל רפפורט ברשת החברתית. נאש סירב לספק פרטים מהדיון".

כידוע, דוראנט מחוץ לפעילות מאז ה-13 בפברואר בעקבות מתיחה בשריר הירך האחורי ברגלו השמאלית. נאש אמר שהוא בספק אם KD יוכל לחזור לשחק נגד שיקגו בולס ביום ראשון או מול ניו יורק ניקס ביום שני, והפורוורד שמעמיד ממוצע של 29 נקודות למשחק במדי הנטס העונה, התייחס לתהליך ההחלמה שלו: "אני מתקדם טוב מאוד ומצפה להיות שוב עם חבריי לקבוצה בקרוב. בהתחלה לא חשבתי שזה כל כך חמור, רק מתיחה רגילה. ואז עשינו בדיקה חוזרת והם ראו שזה קצת יותר עמוק. לא כאב לי כל כך, אבל לא רציתי לגרום לפציעה חמורה יותר ואמרתי לעצמי 'אתה חייב להיות חכם בפציעה מהסוג הזה'. אני מנסה להיות סבלני ופשוט לעבוד הכי חזק שאני יכול כדי להשתקם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי