טורונטו שברה שיא מועדון. סטיב קר: "פשוט השמידו אותנו"

שחקני טורונטו ראפטורס | Kevin Sabitus/NBAE via Getty Images

הניצחון ב-53 הפרש של הראפטורס על גולדן סטייט, הוא הגדול ביותר בתולדות הפרנצ'ייז, בעוד אצל הווריירס מדובר בהפסד השלישי הכי כואב בתולדותיהם. וגם: מתי בפעם האחרונה הובילה קבוצה ב-60 נקודות?

(גודל טקסט)

שתי הקבוצות נפגשו בגמר רק לפני פחות משנתיים וכיום הן נאבקות על מקומן בפלייאין, אך הלילה (בין שישי לשבת) טורונטו וגולדן סטייט סיפקו עוד משחק היסטורי שייזכר לעוד שנים רבות, לאור תצוגת נפל של הווריירס שפשוט קרסו במחצית השנייה ורשמו הפסד משפיל במיוחד של 130:77.

הפרש 53 הנקודות של הראפטורס הוא הגדול ביותר העונה ב-NBA. עד המפגש באייר קנדה סנטר, דאלאס החזיקה בניצחון המרשים ביותר עם 73:124 על הקליפרס במהלך משחקי חג המולד שפתחו את העונה הנוכחית.

חשוב לציין כי זה לא היה הפרש השיא במשחק. בשיא ההתפרקות של הקבוצה של קר, מלאכי פלין הוביל את המארחת ליתרון 60:121 כשנותרו 6:30 דקות לסיום המשחק. מתי בפעם האחרונה הובילה קבוצת NBA ב-61 הפרש? בשביל זה צריך לחזור עד למארס 2018 כאשר שארלוט הובילה על ממפיס ב-65 נקודות. מעבר לכך רק בעוד משחק אחד ב-25 השנים האחרונות נחצה פער 60 הנקודות במהלך הניצחון של אינדיאנה על פורטלנד (65 הפרש) ב-27 בפברואר 1998.

פסקאל סיאקם | Kevin Sabitus/NBAE via Getty Images

עבור טורונטו מדובר גם בשיא המועדון של הפרנצ'ייז, כאשר הניצחון הגדול ביותר עד אז היה בשנה שעברה בניצחון על אינדיאנה ב-46 הפרש. הווריירס אגב ספגו את התבוסה השלישית בטיבה בהיסטוריה של המועדון. ב-1972 הפסידו ללייקרס ב-63 נקודות ושנה מאוחר הובסו על ידי אותה יריבה, הפעם ב-56 נקודות.

סטיב קר, מאמן גולדן סטייט התייחס להצבתו של דריימונד גרין מחוץ לסגל בתום התבוסה: "הוא ניסה להתחמם ובקושי הצליח להחזיק את הכדור, אז לא נתתי לו לשחק, אבל זה לא תירוץ. במצב כזה פשוט פונים לספסל ומעלים את השחקן הבא לפרקט. פשוט השמידו אותנו, אין לי הרבה מה לומר. זה היה משפיל עבור כל המעורבים".

ניקו מאניון | Kevin Sabitus/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי