בעקבות ההתכתבות הפוגענית: קווין דוראנט נקנס ב-50 אלף דולר

קווין דוראנט | Elsa/Getty Images

הנהלת ה-NBA הודיעה כי החליטה לקנוס את כוכב ברוקלין נטס בעקבות השפה הבוטה בה השתמש נגד שחקן הקולנוע מייקל רפפורט

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

קווין דוראנט היה נתון לביקורות רבות בימים האחרונים לאחר ששחקן הקולנוע מייקל רפפורט חשף התכתבות עם הכדורסלן, בה כוכב הנטס לא חוסך באיומים ובקללות. בעקבות האירוע, גם הנהלת ה-NBA החליטה שלא להגיב בשתיקה לאירוע וקנסה את השחקן ב-50 אלף דולר.

ההתכתבות בין השניים התרחשה בחודש דצמבר, לאחר משחק פתיחת העונה של הקבוצה, כאשר רפפורט ביקר את דוראנט כי לטענתו הוא לא שיתף פעולה בראיון סוף המשחק. הפורוורד בחר לענות לשחקן בן ה-51 בשיחה פרטית שכללה שורה של גידופים, איומים, והעלבות ("אני אירק לך בפנים כשאראה אותך", "אפילו אשתך לא מכבדת אותך").

לפני משחקה האחרון של ברוקלין, דוראנט הפצוע התבקש על ידי העיתונאים להגיב לפרשה, והוא התנצל בפני האנשים שראו אותו משתמש בשפה כל כך רדודה: "צר לי שאנשים ראו את השפה שבה השתמשתי. זה לא באמת מה שאני רוצה שאנשים יראו וישמעו ממני, אבל אני מקווה שאוכל להשאיר את זה מאחוריי ולחזור להיות על הפרקט". 

כאמור, בעקבות אותן התבטאויות החליטה הנהלת ה-NBA לקנוס את השחקן בסכום של 50 אלף דולר בגין שימוש ב"שפה אלימה ופוגענית" כלשון ההודעה הרשמית. פרט להנהלת הליגה, מאמנו של דוראנט, סטיב נאש אמר שגם הקבוצה לא הגיבה בשתיקה לפרשה, ושבארגון התקיימו שיחות בעקבות האירוע. הוא סירב לספק פרטים מהדיון.

עקב פציעה, השחקן בן ה-32 נעדר מ-21 המשחקים האחרונים של קבוצתו, ונאש אמר שקיים ספק גדול לגבי שיתופו בשני המשחקים הקרובים של הנטס, מול שיקאגו בולס ביום ראשון ומול ניו יורק ניקס ביום למחרת. דוראנט מעמיד העונה ממוצע של 29 נקודות למשחק, ומדובר בממוצע העונתי הגבוה ביותר שלו מאז עונת 2013/14, בה זכה בפעם היחידה עד כה בתואר ה-MVP של הליגה הסדירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי