שכן תבע את כוכב פורטלנד על השלכת פסולת לשטח ביתו

יוסוף נורקיץ' | Douglas P. DeFelice/Getty Images

ביזארי: בארה"ב דווח כי בעל חווה שמתגורר בסמוך ליוסוף נורקיץ' הגיש תביעה בסך אלפי דולרים נגד השחקן, בגין הסגת גבול והשחתת אדמה על ידי השלכת סלעים, אשפה ובטון מעל הגדר המפרידה בין הבתים

(גודל טקסט)

סנטר פורטלנד טרייל בלייזרס, יוסוף נורקיץ', חזר לאחרונה מפציעה שהשביתה אותו ליותר מחודשיים, אך בסוף השבוע האחרון הבוסני תפס כותרות בארצות הברית מסיבות פחות משמחות. בתקשורת האמריקאית דווח שלשום (שישי) כי שכנו של השחקן הגיש נגדו תביעה לאחר שנורקיץ' לכאורה השליך זבל לשטחי ביתו.

בין השטחים של כל אחד מהם מפרידה גדר ומשפחת סיידה, המחזיקה חווה בסמוך למגוריו של סנטר הבלייזרס, תובעת מנורקיץ' פיצויים בגובה 8,674 דולר בגין "הסגת גבול והשחתת האדמה על ידי השלכת סלעים, אשפה ובטון מעל הגדר", כך נכתב בדיווח. לא ברור האם נורקיץ' עצמו מואשם ישירות במעשה, אולם האחריות הוטלה עליו בתור הבעלים של הנכס במחוז קלקאמס שבאורגון.

אין ספק שהסכום אותו דורשים השכנים מהכדורסלן הבוסני אינו זעום, אך כן נחשב לכסף קטן עבור ספורטאי שמרוויח מיליונים בכל עונה. יחד עם זאת, חשוב לציין פרט נוסף שנכלל בדיווח: למשפחה המתגוררת בשכנות עם נורקיץ' היסטוריה ארוכה של סכסוכים משפטיים על רקע קניין. בארצות הברית ציינו כי לא היה ניתן להשיג את תגובתו של השחקן לידיעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי