הקליפרס הביסו את הלייקרס, ברוקלין נכנעה 115:107 לשיקגו

פול ג'ורג' | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

בלי לברון ודייויס, האלופה ספגה 104:86 ליריבה העירונית. 22 נקודות למוריס. ללא הארדן ודוראנט, נאש רשם הפסד ראשון אחרי 4 משחקים. 24 נק' ו-15 אס' של אירווינג לא עזרו מול ווצ'ביץ' (22 נק' ו-13 ריב')

(גודל טקסט)

משחקי יום ראשון ב-NBA העניקו הערב לאוהדי הליגה בישראל שני משחקים מרתקים בשעות נוחות. תחילה, ברוקלין נטס הפסידה 115:107 לשיקגו בולט, כל זאת ללא ג'יימס הארדן וקווין דוראנט הפצועים. מיד לאחר מכן, הקליפרס השלימו ניצחון 86:104 מוחץ על הלייקרס בדרבי של לוס אנג'לס.

לוס אנג'לס קליפרס – לוס אנג'לס לייקרס 86:104

ללא לברון ג'יימס ואנתוני דייויס הפצועים, נראה שלאלופה פשוט אין סיכוי להתמודד מול היריבה העירונית שעלתה בסגל כמעט מלא. אחרי שני הפסדים רצופים, הקבוצה של טיירון לו פגשה הערב את הלייקרס בסגל חסר, וכבר מהרבע הראשון היה ברור לאיזה כיוון המשחק הולך. קוואי לאונרד ופול ג'ורג' הובילו את הקליפרס לפער דו ספרתי בשלב מוקדם של המשחק, כאשר יריבתם לא החזיקה ביתרון אפילו לשנייה אחת.

הגארבג' טיים הגדול המשיך גם בחצי השני, בו שתי הקבוצות לא הציגו משחק מבריק ועל כן החניכים של פרנק ווגל גם לא ירדו אחרי הרבע השלישי בפיגור של שלושים נקודות. בסיום, מרכוס מוריס סיים בראש רשימת הקלעים עם 22 נקודות, לאונרד הוסיף 19 נקודות משלו והוריד 10 ריבאונדים, ג'ורג' תרם 16 נקודות. מן העבר השני, מונטרז הארל קלע 19 משלו.

קוואי לאונרד מול דניס שרודר | Katelyn Mulcahy/Getty Images

שיקגו בולס – ברוקלין נטס 115:107

כאמור, הקבוצה של סטיב נאש חסרה הערב את שני הכוכבים הגדולים ביותר שלה ועל כן היא הפסידה לראשונה מזה ארבעה משחקים. קיירי אירווינג היה האיש החם של סטיב נאש על הפרקט עם 24 נקודות ו-15 אסיסטים, אך ברוקלין עצמה הציגה ערב פושר וכבר בהפסקה פיגרה בדו ספרתי, מה שנותר כמעט עד הבאזר האחרון. למרכוס אולדריג' הוסיף 11 נקודות משלו ובלייק גריפין תרם 10 נוספות.

מן העבר השני, שיקגו שבה לנצח אחרי שישה הפסדים רצופים, כל זאת בזכות משחק נהדר של ניקולה ווצ'ביץ', שהצטרף לבולס רק לפני כשבועיים. הסנטר המונטנגרי הבריק עם דאבל-דאבל של 22 נקודות ו-13 ריבאונדים, כאשר גם זאק לאבין הציג משחק נהר וסיים בראש רשימת הקלעים עם 25 נקודות.

אולדריג'. משחק פושר של ברוקלין | Jonathan Daniel/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי