אבדיה אחרי ההפסד האכזרי לטורונטו: "נשבר לי הלב"

דני אבדיה, גארי טרנר ג'וניור | Julio Aguilar/Getty Images

הרוקי התקשה לקבל את ההפסד 103:101 לטורונטו: "ראיתם בסוף שנפלתי על הפרקט. נלחמנו, נתנו הכל והובלנו בכל המשחק". הכוכב שרשם טריפל-דאבל 165 בקריירה, אמר על הישראלי: "עושה עבודה מצוינת". גם בארה"ב פרגנו

(גודל טקסט)

מצד אחד דני אבדיה פתח בחמישייה, רשם את שיא הדקות שלו העונה ב-NBA (שיחק 39:39) והוסיף דאבל-דאבל שני בשלושת המשחקים האחרונים (12 נק' ו-10 ריב'). מנגד, וושינגטון וויזארדס רשמה הפסד רביעי ברציפות על אף שהוליכה כמעט כל המשחק (יתרון השיא עמד על 19 נק') כשנכנעה 103:101 לטורונטו ראפטורס כשספגה סל אכזרי עם הבאזר. "הבעיה הכי גדולה של הוויזארדס בהפסדים האחרונים – חוסר היכולת ליצור עקביות לשלוש", נכתב.

"אני אחד שקשה לו להפסיד, תמיד, הפעם נשבר לי הלב, ראיתם בסוף שנפלתי ככה על הפרקט. כי נלחמנו ואני מרגיש שנלחמנו וכל אחד נתן מעצמו מאה אחוז והובלנו בכל המשחק. לצערי בסוף הם חזרו וקלעו את הזריקה ולדעתי לא הגיע להם לנצח. הזו אבל אין מה לעשות, אלה החיים וזה הכדורסל. בעוד 48 שעות יש לנו משחק חדש וננסה להתאושש (נגד אורלנדו מג'יק) הפנים קדימה".

על היכולת ההגנתית שלו מול פסקל סיאקם: "הרגשתי טוב, אני שמח לעמוד באתגרים בכל ערב. זה כבוד בשבילי לשמור על השחקן הטוב ביותר בשורות היריבה. אני נלחם, מנסה לעזור לקבוצה שלי כמה שאפשר ואמשיך לעשות מה שיבקשו ממני, גם לשמור על השחקנים הטובים ביותר".

דני אבדיה, ראסל ווסטברוק | Julio Aguilar/Getty Images

"הילד בן ה-20 משתפר. אל תהססו לבחון אותו בקרבות גדולים אם אתה זקוק לריבאונדים", נכתב ב-"cbssports", שם ציינו את הסטט' שלו בשלושת המשחקים האחרונים: 10.7 נק' ו-9.3 ריב' וגם 1.0 אסיסטים. הוא פתח ושיחק לפחות 26 דק' בכל אחד משש המשחקים האחרונים. "אבדיה, יחד עם דוויס ברטאנס, גאריסון מת'יוז, אלכס לן, סיפק את התרומה כדי לכפות על היעדרותו של בראדלי ביל", נכתב באתר ה-NBA.

ראסל ווסטברוק, שרשם את טריפל-דאבל ה-19 שלו העונה וה-165 בקריירה, החמיא לאבדיה: "הוא מתפתח ומבין דברים וזה טבעי, זאת העונה הראשונה שלו ומדובר בשנה קשה לכולם ובמיוחד בשבילו. הוא משתפר ככל שהעונה נמשכת וזה כל מה שאפשר לבקש ממנו – לוודא שהוא מבין מה טוב בשבילו ובשביל הגוף שלו והוא עושה עבודה מצוינת בזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי