בארה"ב בחרו: דונצ'יץ' השחקן הצעיר הטוב בליגה, זאיון שני

לוקה דונצ'יץ', זאיון וויליאמסון | Joe Murphy/NBAE via Getty Images)

פרשני ESPN ערכו דירוג של 25 השחקנים הכי טובים מתחת לגיל 25. לאמלו בול הפתיע במקום השלישי, גם אחיו לונזו ברשימה. ג'יילן בראון וטריי יאנג מחוץ לעשירייה הפותחת

(גודל טקסט)

בליגה שופעת כוכבים, ובעיקר כוכבים צעירים, הפרשנים והאוהדים תמיד ישוו בין השחקנים כדי לקבוע מי הכי טוב. שלושה פרשנים מ-ESPN פרסמו היום (שלישי) את דירוג 25 השחקנים הכי טובים מתחת לגיל 25, המבוסס קודם כל על פוטנציאל עתידי. חלק מהכדורסלנים, כאלה שהופיעו במשחק האולסטאר בעבר, מצאו את עצמם מחוץ לעשירייה הראשונה.

לפסגת הדירוג הגיע לוקה דונצ'יץ', כוכב דאלאס מאבריקס בן ה-22, שבקריירת ה-NBA הקצרה שלו הספיק להיבחר לרוקי העונה, להיכלל פעמיים בנבחרות למשחק הכוכבים ולקלוע סל ניצחון זכור במיוחד בפלייאוף האחרון נגד לוס אנג'לס קליפרס. למקום השני הגיע זאיון וויליאמסון מניו אורלינס פליקנס. הפורוורד המאסיבי, שנבחר ראשון בדראפט 2019, נעדר מהחצי הראשון של עונת הרוקי אשתקד, אך מאז שערך את הבכורה בליגה, הוא הותיר מיד רושם חזק והעונה הוא נבחר לאולסטאר בפעם הראשונה.

ההפתעה הגדולה נרשמה במקום השלישי, שם הוצב לאמלו בול, הרוקי משארלוט הורנטס. הרכז, שעוד לא חגג 20, נחשב למועמד בכיר לזכות בפרס רוקי השנה למרות שנפצע בחודש שעבר וככל הנראה סיים את העונה. אחיו הגדול, לונזו, נכנס אף הוא לדירוג והגיע למקום ה-24. בעשירייה הראשונה אפשר למצוא מספר שחקנים שכבר הספיקו לנצח סדרות פלייאוף ולהפוך לפנים של מועדון שלם. דונובן מיטשל (יוטה ג'אז) וג'ייסון טייטום (בוסטון סלטיקס) השלימו את החמישייה הראשונה, כשגם בחמישייה השנייה מופיעים שניים שהשתתפו במשחק האולסטאר האחרון: בן סימונס מפילדלפיה 76' ודווין בוקר מפיניקס סאנס.

האחים בול, לונזו (מימין) ולאמלו | Sean Gardner/Getty Images

בהמשך הרשימה מופיעים שמות בולטים שמוכרים גם למי שאינו בקיא לעומק בליגת הכדורסל הטובה בעולם: ג'יילן בראון מבוסטון הגיע למקום ה-12, טריי יאנג מאטלנטה הוקס במקום ה-16 ודומנטאס סאבוניס, בנו של ארווידאס האגדי, מדורג 18. בין שלושת הפרשנים היו גם חילוקי דעות, וזה גרם לכמה שחקנים שחלק מהפרשנים רצו להכניס לרשימה להישאר בחוץ. ביניהם ניתן למצוא את צמד הצעירים המבטיח של ניו יורק ניקס, אר ג'יי בארט ועמנואל קוויקלי, דז'ונטה מארי וקלדון ג'ונסון מסן אנטוניו ספרס ואו ג'י אנונובי, שעזר הלילה לטורונטו ראפטורס לנצח את וושינגטון וויזארדס ודני אבדיה לאחר סיום דרמטי.

הדירוג המלא:
לוקה דונצ'יץ' (דאלאס)
זאיון וויליאמסון (ניו אורלינס)
לאמלו בול (שארלוט)
דונובן מיצ'ל (יוטה)
ג'ייסון טייטום (בוסטון)
דיארון פוקס (סקרמנטו)
בן סימונס (פילדלפיה)
דווין בוקר (פיניקס)
באם אדבאיו (מיאמי)
שיי גילג'וס אלכסנדר (אוקלהומה סיטי)
ברנדון אינגרם (ניו אורלינס)
ג'יילן בראון (בוסטון)
ג'מאל מארי (דנבר)
מייקל פורטר ג'וניור (דנבר)
ג'ה מוראנט (ממפיס)
טריי יאנג (אטלנטה)
מיקאל ברידג'ס (פיניקס)
דומנטאס סאבוניס (אינדיאנה)
אנתוני אדוארדס (מינסוטה)
דיאנדרה אייטון (פיניקס)
טייריס הליברטון (סקרמנטו)
ג'ון קולינס (אטלנטה)
ג'רט אלן (קליבלנד)
לונזו בול (ניו אורלינס)
קולין סקסטון (קליבלנד)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי