Sport1 Banner

קאזינס אחרי הבכורה בקליפרס: "אני בכושר הטוב בקריירה"

דמרקוס קאזינס | Meg Oliphant/Getty Images

הסנטר, שהשבוע הצטרף בחוזה לעשרה ימים, שותף לכמעט שמונה דקות ב-116:113 על פורטלנד וסיפר על השנתיים האחרונות: "מבין את הסיטואציה שאני נמצא בה, השקעתי כמות זמן אדירה כדי לחזור". וגם: השבחים מלו ומג'ורג'

(גודל טקסט)

דמיאן לילארד נעצר על 11 נקודות כשפורטלנד טרייל בלייזרס הובסה בלוס אנג'לס 116:133 על ידי הקליפרס בהובלת פול ג'ורג' וקוואי לאונרד שהצטיינו עם 36 ו-29 נקודות בהתאמה, אבל לאחר המשחק מי שזכה למירב תשומת הלב הוא הרכש החדש דמרקוס קאזינס, שחתם השבוע על חוזה לעשרה ימים ורשם בכורה טובה למדי.

רק לשמונה דקות שותף קאזינס, אבל כבר בשניות הראשונות שלו על הפרקט הוא הצליח לתחמן את אנס קאנטר, לקטוף כדור חוזר בהתקפה ולקלוע ובהחלט לשמח את אנשי הקליפרס שראו אותו מסיים עם שבע נקודות, ארבעה כדורים חוזרים וגם שני אסיסטים בכמעט שמונה דקות, אחרי ששותף העונה ב-25 משחקים ביוסטון רוקטס ושוחרר ובעונה שעברה כלל לא שיחק לאחר שקרע את הרצועה הצולבת.

"הוא היה נהדר", החמיא מצטיין המשחק פול ג'ורג', "הוא אולסטאר אמיתי וברור שהוא אחד הגדולים הכי מיומנים בליגה. הוא יודע לקלוע, לקחת כדורים, אני חושב שראיתם הלילה טיפה מכל מה שיש לו לתת והוא הראה שיש לו עוד המון לתרום".

קאזינס מחבק את סטיב באלמר. גם בעלי הקבוצה מרוצה | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

קאזינס עבר שנתיים קשות במיוחד בעקבות פציעות קשות בניו אורלינס ב-2018 וכאמור שנה לאחר מכן בלוס אנג'לס לייקרס (שאיתה כלל לא זכה לפתוח את העונה) ואחרי המשחק הלילה הוא סיפר: "השקעתי כמות זמן אדירה של עבודה כדי לחזור לכאן ואני מרגיש נהדר, הגוף שלי מרגיש נהדר ואני כנראה בכושר הכי טוב שהייתי בו לכל אורך הקריירה", סיפר הסנטר בן ה-30, "בנקודה הזמן הזו, אני רוצה להמשיך להראות שאני בריא ויכול לשחק ברמות הגבוהות ביותר. אני מבין את הסיטואציה שאני נמצא בה ואני מנסה להשתלט עליה, על מה שאני יכול, ולהפוך אותה ליתרון".

גם מאמנו החדש טיירון לו היה מרוצה: "הוא היה מטוב מאוד. זה לא קל לשחקן חדש שרק הגיע ועוד לא מכיר את התרגילים שלנו ולכן הוא מוגבל התקפית, אבל הוא תמיד מהווה בעיה לקבוצה היריבה. אנחנו יודעים עד כמה הכישרון שלו גדול וכרגע רק רוצים להכניס אותו לכושר ודאוג לשלב אותו בתבניות ההתקפה שלנו".

קאזינס, אגב, גם החמיא לכוכבי הקבוצה והצהיר: "אני לא רואה חסרונות בקליפרס. כמובן שיש שני שחקנים כמו קוואי לאונרד ופול ג'ורג' והעבודה של כל השאר היא לדאוג שלשניהם תהיה עבודה קלה כמה שניתן, אבל אני חושב שזו אחת הקבוצות הכי שלמות בליגה. אני לא רואה יותר מדי בעיות בקבוצה הזו ואני מקווה להשתלב ולתרום ככל שניתן".

טיירון לו ודמרקוס קאזינס | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images
עוד באותו נושא: דמרקוס קאזינס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי