קר: "משחק פנומנלי של סטף קרי, הוא רק הולך ונהיה טוב יותר"

סטף קרי | Noah Graham/NBAE via Getty Images

כוכב גולדן סטייט ווריורס קלע 41 נקודות והוביל את קבוצתו ל-121:22 דרמטי על מילווקי נטולת אנטטוקומפו, מאמנו התמוגג לאור העובדה שהולידיי שמר עליו וגם הרוקי ג'יימס וייסמן הודה: "מעורר השראה לראות אותו"

(גודל טקסט)

מילווקי באקס אמנם הגיעה לסן פרנסיסקו ללא יאניס אנטטוקומפו, אבל הציפייה הייתה שהיא תנצח. תכניות לחוד ומציאות לחוד, כי סטף קרי עשה היסטוריה גם הלילה (בין שלישי לרביעי) כשקלע את השלשה ה-200 שלו העונה ועשה זאת בשמונה עונות בגולדן סטייט, סיים עם 41 נקודות (14 מ-21 מהשדה, 5 מ-10 לשלוש) והוביל את קבוצתו ל-121:122 דרמטי.

"לסטף קרי יש שתי זכות MVP ושלוש אליפויות ואלו שצפו בו מקרוב לכל אורך השנים האמינו שהוא ימשיך לשחק את הכדורסל הטוב ביותר שלו גם כשהקבוצה שלו תתקשה להיאבק על מקום בפלייאוף", נכתב ב-ESPN.

המאמן, סטיב קר, התמוגג מקרי ואמר: "היה לו משחק פנומנלי. ג'רי הולידיי שמר עליו והוא אחד הגארדים ששומרים הכי טוב בליגה, ואני חושב שהוא עשה עבודה טובה בשמירה ועדיין סטף קלע 41 נקודות. זה היה משחק מרשים, מדהים מה שהוא עושה".

סטף קרי | Noah Graham/NBAE via Getty Images

"הוא משחק עם טונות של ביטחון ומהיום הראשון שלי כאן אני לא יכול לומר שאפילו פעם אחת ראיתי אותו משחק בלי ביטחון", המשיך קר להלל את הכוכב, "אני חושב שהדבר הכי גדול הוא שאני צופה בו כל פעם מחדש והוא רק נראה חזק וטוב יותר. אני חושב שגם הגוף וגם הראש שלו נמצאים במקום הטוב ביותר העונה. זה מרגיש שהמודעות וההבנה שלו יחד עם מצבו הפיזי מאפשרים לו לעשות את זה".

קרי הסכים עם דברי מאמנו ואמר בצניעות: "אני רק מנסה ללחוץ ולדחוף קדימה, למצוא דרכים להשתפר וזה עניינים של ביטחון ומנטליות. זו עונה מתסכלת בסך הכל לאור כל הנסיבות ומצבנו בליגה, אבל לעבור את כל זה אתגר שיצר אהבה חדשה למשחק".

גם הרוקי בן ה-20 ג'יימס וייסמן, שזוכה לצפות בקרי מקרוב, מתרשם ומודה: "סטף זה סטף. אני מסתכל עליו ורואה כמה מפוקס הוא ואת הגישה שלו למשחק. זה מה שהופך אותו לאדיר ולמנהיג שלנו. הוא פשוט יוצא לפרקט, קולע ונהנה. הוא בוודאי אחד הגארדים הטובים בהיסטוריה וזה מעורר השראה לראות אותו משחק בגישה כזו, בוודאי עבורי ושחקנים צעירים אחרים. הוא פשוט נהדר", סיכם הסנטר.

מעורר השראה. סטף קרי | Noah Graham/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי