אבדיה קלע 16 נקודות, וושינגטון ניצחה 116:131 באורלנדו

דני אבדיה | Julio Aguilar/Getty Images

הוויזארדס קטעו רצף של ארבעה הפסדים בפלורידה בזכות טריפל דאבל נוסף של ווסטברוק, 26 נקודות של ביל שחזר אחרי חמישה משחקים וגם דקות מצוינות של הישראלי שסיים עם המדד הגבוה בקבוצה

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס התארחה הלילה (בין רביעי לחמישי) באורלנדו והציגה את אחד ממשחקיה היותר טובים העונה. אמנם היא פגשה את אחת הקבוצות החלשות בליגה, אבל בראדלי ביל חזר אחרי היעדרות של חמישה משחקים ובלט, הקבוצה רשמה שיא עונתי של 19 שלשות וגם דני אבדיה כיכב בניצחון 116:131.

הישראלי הגיע לאולם בחולצה שחורה לרגל יום הזיכרון לשואה ולגבורה ועל נעליו כתב בעברית "יזכור", דבר שגם זכה להתייחסות השדרים בארצות הברית, וב-30 דקות על הפרקט הוא קלע 16 נקודות (מהן ארבע שלשות, 6 מ-10 מהשדה), לקח חמישה כדורים חוזרים, מסר שני אסיסטים וגם סיים עם מדד פלוס-מינוס של 19, הגבוה ביותר בוויזארדס שקטעה רצף של ארבעה הפסדים.

כמו שקרה לוושינגטון בהפסד הדרמטי לטורונטו שלשום, גם הפעם אבדיה וחבריו כמעט הפסידו למרות יתרון שחצה את רף 20 הנקודות. מול הרפטורס הם איבדו יתרון של 19 נקודות, הלילה אורלנדו שבה עד כדי ארבע נקודות הפרש למרות שאורחת מהבירה היה יתרון מבטיח של 21 נקודות ברבע השלישי. ראסל ווסטברוק, האיש והטריפל-דאבל, קלע 23 נקודות, מסר 15 אסיסטים ולקח 14 ריבאונדים וביל שכאמור חזר מפציעה קלע 26 נקודות. בלטו גם דאוויס ברטנס שקלע 22 נקודות ורובין לופז שהוסיף 19.

הנעליים של אבדיה לזכרם של הנספים | וושינגטון וויזארדס, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי