ברוקלין נפעמת מהקאמבק של דוראנט: "ידעתי למה אני מסוגל"

קווין דוראנט | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

KD החמיץ 23 משחקים בגלל פציעה, אבל זה לא מנע ממנו לעלות מהספסל ב-111:139 על ניו אורלינס ולסיים עם מאה אחוזים מהשדה: "לא ניסיתי להקל על עצמי". גם גריפין ונאש החמיאו: "לא קשה לשחק כשיש את קווין לצדך"

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

כמעט חודשיים שקווין דוראנט היה מושבת בגלל פציעה, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא חזר לפרקט ולא נראה כמו אחד שהחמיץ 23 משחקים ברציפות. האולסטאר קלע 17 נקודות, קטף שבעה כדורים חוזרים, מסר חמישה אסיסטים וגם רשם חסימה ב-19 דקות – אבל מה שהדהים את הנטס הייתה העובדה שהוא סיים עם מאה אחוזים מהשדה בדרך ל-111:139 על ניו אורלינס פליקנס.

זזו הייתה בסך הכל הפעם השנייה בקריירה שלו שהוא נכנס למשחק מהספסל ורבים הופתעו מהקאמבק הכל כך מוצלח אחרי היעדרות כזו, אבל KD סיפר שהוא ציפה שכך יראו הדברים: "לא ניסיתי להקל על עצמי, אלא פשוט נכנסתי וציפיתי מעצמי לשחק כמו שאני משחק תמיד. רציתי ישר להיות פעיל וכשישבתי על הספסל כבר ראיתי עד כמה הקצב במשחק מהיר, אז ידעתי מה עליי לעשות ובאיזו גישה אני צריך לנקוט. אני גם לא יכול לשקר ולומר שלא היה נחמד לעלות מהספסל וכמובן שהיה נהדר לשמח מול אוהדים שוב". בין הצופים באולם בברוקלין ישבה גם אמו של קווין, וונדה דוראנט.

קווין דוראנט עם אמו | Elsa/Getty Images

דוראנט גם סיפר על החוזקה של הנטס: "יש כאן שחקנים ותיקים ומנוסים שמשחקים ביחד, מדברים על הגנה ויודעים כיצד לשחק. זה מרגיש שלפעמים יש שחקנים שיכולים להשלים את המשפטים שאני אומר לפני שאני מסיים. הם מכירים אותי, אנחנו מכירים אחד את השני מכל המשחקים אחד נגד השני לאורך שנים ומרגיש שדברים עובדים טוב".

כידוע, ברוקלין חסרה את הארדן הפצוע שישוב בשבוע הבא, אבל מי שכן שיתפו פעולה עם דוראנט לראשונה הם בלייק גריפין ולמרקוס אולדריג. "לשחק עם שחקנים כמו קווין ואחרים שיש לנו בקבוצה, הם הופכים את הכל ליותר קל ואני פשוט מנסה להתרגל לכך", סיפר גריפין לאחר הבכורה שלו עם KD.

גם המאמן סטיב נאש הסכים עם רוח הדברים: "זה לא קשה לשחק כדורסל כשיש את קווין דוראנט לצדך, אני חושב שהוא גורם לכולם להיראות טוב יותר. הוא מושך מהיריבים המון תשומת לב, הוא יוצר שטחים ומצבים וגם יודע לזרוק".

קיירי אירווינג וקווין דוראנט | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי