פתוח להצעות: דרוזן צפוי להיפרד מסן אנטוניו בקיץ

דמאר דרוזן | Abbie Parr/Getty Images

דיווח בארה"ב: כוכב הספרס, שיסגור את עונתו השלישית תחת גרג פופוביץ', צפוי לחפש לעצמו יעד חדש לאור אי שביעות רצונו והעובדה שבמועדון מטקסס מכוונים לבנייה מחדש ולהצערת הסגל

(גודל טקסט)

מסתמן כי דמאר דרוזן בדרך ליעד חדש. על פי דיווח ב"אתלטיק" הלילה (בין רביעי לחמישי), הגארד בן ה-31 שמסיים את חוזהו בסן אנטוניו ספרס בקיץ הקרוב, לא מרוצה במועדון מטקסס וככל הנראה יחפש לעצמו קבוצה חדשה כשיהפוך לשחקן חופשי בתום העונה הנוכחית. בחודש נובמבר האחרון מימש דרוזן את האופציה לעונה חמישית ואחרונה בחוזהו, עליו חתם ביולי 2016 בטורונטו ראפטורס, לפני שעבר לסן אנטוניו ב-2018 במסגרת הטרייד שבו קוואי לאונרד עשה את הדרך ההפוכה.

עוד נאמר בדיווח כי הספרס עשויים לקדם בעצמם את המהלך, שכן הם מכוונים לבנייה מחדש של המועדון. כזכור, בחודש שעבר סן אנטוניו הגיעה להבנות עם למרכוס אולדריג' על התרת חוזהו ושחקן הפנים חתם בברוקלין נטס משופעת הכוכבים. בנוסף, ייתכן כי גם שחקנים וותיקים נוספים כגון פאטי מילס ורודי גיי יעזבו את הקבוצה של גרג פופוביץ', שמטרתה להצעיר את סגל ולבסס אותו על פוטנציאל צעירים כדוגמת דז'ונטה מארי, קלדון ג'ונסון ודריק ווייט.

במקרה שדרוזן ייפרד מהספרס, זו תהיה הפעם הראשונה בה הוא יוצא לשוק השחקנים החופשיים, לאחר שעזב את קבוצתו הקודמת טורונטו ראפטורס בטרייד, כאמור. העונה דרוזן מעמיד ממוצעים נאים של 20.9 נקודות, 4.4 ריבאונדים ו-7 אסיסטים למשחק, כאשר קבוצתו מדורגת במקום התשיעי בטבלת המערב הצפוף עם מאזן של 24 ניצחונות ו-25 הפסדים. אם תשמור על מקומה הנוכחי בטבלה, סן אנטוניו תתמודד בטורניר ה"פליי אין" אשר מעניק כרטיס כניסה לפלייאוף לשתיים מהקבוצות שיסיימו את העונה הסדירה במקומות 7-10.

דמאר דרוזן | Jason Miller/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי