ברוקס החמיא לאבדיה: "מהלך גדול, לא יודע אם היינו מנצחים בלי זה"

דני אבדיה | Noah Graham/NBAE via Getty Images

למרות שקלע שתי נקודות בלבד וגם הן מקו העונשין, הישראלי מנע מגולדן סטייט ווריורס ניצחון בפוזשן הגנתי נהדר וזכה למילים חמות ממאמנו. בראדלי שחתום על הניצחון: "דברים מתחילים להתחבר לנו, מרגישים שיש קליק"

(גודל טקסט)

דני אבדיה אמנם קלע שתי נקודות בלבד הלילה (בין שישי לשבת) בניצחון של וושינגטון וויזארדס 107:110 בסן פרנסיסקו על גולדן סטייט ווריורס, אבל הישראלי בכל זאת הצליח לקחת חלק מאוד משמעותי בהכרעת המפגש. לצד 0 מ-6 מהשדה כי הנקודות היחידות שלו היו מהקו, הוא לקח ארבעה כדורים חוזרים, מסר שלושה אסיסטים וחטף פעמיים – כולל במהלך האחרון של המשחק כשנותרו כ-3 שניות לסיום.

דמיון לי לקח את אבדיה לטבעת, אבל הישראלי יצא מהמהלך עם ידו על העליונה וזה קרה רגע אחרי שבראדלי ביל קלע שלשה ענקית וגם נשלח לקו העונשין כדי להשלים מהפך ולהשיב את הוויזארדס ליתרון לקראת שש השניות האחרונות.

סקוט ברוקס, מאמן וושינגטון וויזארדס, אמנם לא יכול היה להחמיא לאבדיה על התפוקה בהתקפה כפי שתרם שלשום בניצחון המוחץ על אורלנדו מגיק, אבל אמר: "מהלך גדול של דני, לא יודע אם אנחנו מנצחים בלי זה".

בראדלי ביל, על אף שקלע "רק" 20 נקודות במשחק בו איבד שישה כדורים, הצליח לסיים כגיבור הניצחון ואמר בסיום: "דברים מתחילים להתחבר לנו ואנחנו מרגישים שיש קליק. גם הקהל חוזר לוושינגטון וזה מאוד חשוב ומרגש. הגב עוד כואב לי וזה מגביל אותי ואם אני אוכל לשחק מחר או לא (נגד פיניקס, 05:00), אנחנו נראה מחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי