אבדיה עבר לחדר ההלבשה של הכוכבים: "חשוב שילמד מהם"

דני אבדיה, ראסל ווסטברוק | Julio Aguilar/Getty Images

עקב תקנות הקורונה בליגה, כל קבוצה פיצלה את חדר ההלבשה שלה לשניים. הרוקי הישראלי נשלח לצד ווסטברוק וביל, מאמנו הסביר זאת: "רוצים שדני יראה את המנהיגות שלהם, כיצד הם מתכוננים למשחק"

(גודל טקסט)

דני אבדיה ממשיך במסע הלמידה שלו במסגרת עונת הבכורה בליגה הטובה בעולם. הרוקי של וושינגטון קלע הלילה (בין שבת לראשון) 9 נקודות, קטף שישה ריבאונדים ומסר שני אסיסטים במהלך הפסד קבוצתו לפיניקס סאנס החזקה.

כידוע, ב-NBA, לעיתים הכותרות בכלל לא עוסקות ביכולת המקצועית אותה מציג שחקן. בדף האינסטגרם הרשמי של וושינגטון בעברית, צוטט מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס ממסיבת העיתונאים שנערכה לאחר המשחק, כאשר הוא מתייחס להחלטה שקיבל לגבי אבדיה: "אני שמח שדני נמצא בחדר הלבשה עם שחקנים כמו שיש לנו. אני מכיר חדרי הלבשה שבהם שחקנים ותיקים עושים דברים לא רציניים, אבל עם בראד וראס, הוא לא יראה דברים כאלה וזה מאוד חשוב לראות את המנהיגות הזו".

כאמור, ברוקס דיבר על העובדה שעקב מגיפת הקורונה, ב-NBA חייבו את כל קבוצות הליגה לפצל את חדר ההלבשה לשני חדרים שונים. כעת, הישראלי הועבר סמוך לכוכבי הקבוצה, בראדלי ביל וראסל ווסטברוק. "הזזנו כמה שחקנים וזה חשוב שדני יראה את המנהיגות שלהם ואת הצורה בה הם מתכוננים למשחק. זו ליגה קשה, בשנה רגילה ישנם 82 משחקים ואתה חייב להיות מוכן מבחינה פיזית, מנטלית ורגשית במטרה לתת את כל מה שיש לך עבור חבריך לקבוצה", סיכם המאמן.

דני אבדיה | Noah Graham/NBAE via Getty Images

לאחר ההפסד הלילה, וושינגטון ואבדיה ממוקמים במקום ה-13 בלבד בטבלת המזרח, מרחק שלושה וחצי משחקים משיקגו העשירית. כזכור, העונה גם המקומות התשיעי והעשירי עשויים להוביל לפלייאוף, בשל העובדה שהקבוצות שיסיימו במקומות אלה ישתתפו בטורניר ה"פליי-אין" שמעניק כרטיס כניסה לשלבי ההכרעה של העונה. אם הקבוצה מהבירה רוצה להגיע לפלייאוף, עליה להתחיל לצבור ניצחונות, כאשר במשחק הבא היא צפויה לפגוש את היריבה בעלת המאזן הטוב בליגה, יוטה ג'אז הנהדרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי