פול ג'ורג' הכניס את הרוקי לפוסטר: "לא קיבלתי שריקות"

פול ג'ורג' | Brian Rothmuller/Icon Sportswire via Getty Images

כוכב הקליפרס סיפק הטבעה מהדהדת על ראשו של אייזיאה סטיוארט הצעיר ורמז לשופטים מדוע עלה לטבעת באגרסיביות. וגם: הקבוצה מלוס אנג'לס קולעת יותר טוב מגולדן סטייט של עונת 15/16

(גודל טקסט)

קוואי לאונרד קיבל מנוחה הלילה (בין ראשון לשני) כיוון שלוס אנג'לס קליפרס שיחקה בפעם השלישית תוך ארבעה ימים, אבל הקבוצה מעיר המלאכים הצליחה בכל זאת לגבור 124:131 על דטרויט פיסטונס, כשפול ג'ורג' סיפק את הרגע המלהיב ביותר במשחק עם הטבעה מהדהדת על הראש אייזיאה סטיוארט, הרוקי בן ה-19 שזכה ל"קבלת פנים חמה" ל-NBA.

PG13 ספג הרבה מאוד ביקורות בשנתיים האחרונות, בעיקר על היכולת שלו בפלייאוף והנטייה שלו לוותר על חדירות ולהסתפק בזריקות לשלוש, קל וחומר אחרי העונה האחרונה בה הקליפרס קרסו תחת הציפיות והודחו בחצי גמר המערב. מתחילת העונה הנוכחית ג'ורג' מראה כי הפנים את המסר ומפגין עלייה ברמת האגרסיביות שלו, בדיוק כמו בדאנק שנתן הלילה.

לאחר המשחק הפורוורד הסביר את מה שעבר לו בראש לפני שהכניס את סטיוארט לפוסטר: "חיפשתי להטביע את זה. הוא היה ממש מתחת לטבעת וכל הלילה לא קיבלתי שום שריקה, אז הייתי חייב להטביע", סיפר ג'ורג', שהשתתף בתחרות ההטבעות בסוף שבוע האולסטאר בשנים 2012 ו-2014. את המשחק הוא סיים כקלע השני בשורות הקליפרס עם 32 נקודות, אליהן הוסיף תשעה אסיסטים ושלושה ריבאונדים.

מבחינה קבוצתית, הגורם העיקרי שעזר לקבוצה מלוס אנג'לס להכריע את המשחק היה הקליעה מחוץ לקשת: הקליפרס דייקו ב-15 זריקות לשלוש מתוך 26 שלקחו, כלומר 57.7%. בשלב זה, שחקניו של טיירון לו עומדים על אחוז עונתי של 42.1% לשלוש, הגבוה ביותר אי פעם מבין הקבוצות שזרקו לפחות 30 פעמים בממוצע למשחק. מדובר בנתון טוב יותר מזה שרשמה גולדן סטייט ווריירס בעונת 2015/16, שבה "הלוחמים" השיגו את המאזן הטוב ביותר בהיסטוריה, כזכור, עם 73 ניצחונות לעומת תשעה הפסדים בלבד.

"פשוט קשה להחזיק מעמד נגדם, כשיש להם כזה כוח אש בנוסף ליכולת לעשות עצירות פה ושם", הסביר מאמן דטרויט דוויין קייסי, "הם קבוצת קליעה נהדרת. זה מה שהם עושים".

עוד באותו נושא: פול ג'ורג'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי