ברוקס: "אוהב את הגישה של אבדיה, לא התכוונתי שישחק רק 9 דקות"

דני אבדיה | Julio Aguilar/Getty Images

מאמן וושינגטון ניחם את הישראלי, שנקלע לבעיית עבירות ב-121:125 המפתיע על יוטה: "יש לילות כאלה גם לשחקנים ותיקים. הוא התמודד מול שחקנים מנוסים וביצע עבירות, עוד חוויה לימודית בשבילו"

(גודל טקסט)

וושינגטון כל כך בלתי צפויה שזה מדהים. דווקא היא עצרה הבוקר (שלישי) את יוטה, הקבוצה בעלת המאזן הטופ ביותר ב-NBA, אחרי 24 ניצחונות רצופים בבית, ורשמה 121:125 מפתיע, שהנחיל לג'אז הפסד ביתי ראשון מאז דצמבר.

יותר מזה – הוויזארדס רשמו סוויפ עונתי על הג'אז, וזה כל כך קלאסי לקבוצה הזו העונה. דני אבדיה, לצערו, שיחק קצת פחות מ-10 דקות (9:51) מכיוון שנקלע לבעיית עבירות. הישראלי לא קלע וסיים את המשחק עם שני ריבאונדים, חסימה אחת וארבע עבירות.

מאמן וושינגטון, סקוט ברוקס, התייחס להופעה של אבדיה לאחר הניצחון ואמר: "הוא היה מצוין בתקופה האחרונה בנושא העבירות, אבל יש לילות כאלה, לא רק לרוקיז אלא גם לשחקנים ותיקים. ברור שלא התכוונתי שישחק רק 9 דקות. אני כל הזמן אומר שאני אוהב את הגישה שלו. הוא התמודד מול שחקנים מנוסים וביצע עבירות, זו עוד חוויה לימודית בשבילו".

סקוט ברוקס | Julio Aguilar/Getty Images

ברוקס אף דיבר על הניצחון הנוסף של קבוצתו על יוטה והחמיא ליריבה: "לא אתפלא אם יוטה ג'אז תגיע לגמר ה-NBA. שיחקנו חזק, נחמד לקבל את כל הפצועים חזרה. כשיש לנו את כולם אנחנו יכולים להתמודד מול כל קבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי