פיניקס ניצחה את מיאמי, בוסטון גברה על פורטלנד בתום מותחן

דווין בוקר | Barry Gossage/NBAE via Getty Images

ניצחון שלישי רצוף לסאנס, 86:106 בזכות דאבל-דאבל של אייטון. שלשת קלאץ' לטייטום ב-115:116 על פורטלנד. הלייקרס התאוששו בשארלוט, דוראנט וברוקלין הביסו את מינסוטה. ג'ורג' שוב כיכב והכניע את האקסית אינדיאנה

(גודל טקסט)

הלילה (בין שלישי לרביעי) התקיימו שבעה משחקים ב-NBA והאלופה לוס אנג'לס לייקרס חזרה לנצח, כאשר גברה בביתה על שארלוט הורנטס. ברוקלין נטס הביסה את מינסוטה טימברוולבס במפגש שנדחה יממה קודם לכן, בעקבות הירי בדונטה רייט. יוטה ג'אז הכניעה את אוקלהומה סיטי והקליפרס ניצחו את אינדיאנה פייסרס. מאוחר יותר, פיניקס סאנס גברה על מיאמי היט ובמשחק שהסתיים ממש בשעות הבוקר המוקדמות, בוסטון סלטיקס שרדה מותחן נגד פורטלנד טרייל בלייזרס.

פיניקס סאנס – מיאמי היט 86:106

למרות שכריס פול ודווין בוקר לא ממש בלטו התקפית, הסאנס באו לשמור הלילה וכך השיגו את ניצחונם השלישי ברציפות, שעצר את סגנית האלופה אשר ניצחה בשני משחקיה הקודמים. מיאמי פתחה טוב יותר, אלא שפיניקס אפשרה לה לקלוע רק 16 נקודות ברבע השני ועברה ממינוס שש לפלוס שבע לפני ההפסקה. ברבע האחרון, המארחת עשתה זאת שוב ועצרה את יריבתה על 14 נקודות, כדי להפוך את הפער לדו-ספרתי ולסגור עניין. דיאנדרה אייטון הוביל שישה קלעים בספרות כפולות בפיניקס עם 19 נקודות ו-13 ריבאונדים, קמרון ג'ונסון תרם 15, קמרון פיין וטורי קרייג הוסיפו 14 כל אחד. ג'ימי באטלר רשם 18 נקודות ושמונה אסיסטים עבור מיאמי, שקיבלה 15 נקודות מדאנקן רובינסון.

פורטלנד טרייל בלייזרס – בוסטון סלטיקס 116:115

הירוקים ממשיכים לתת סימנים של חזרה למוטב והלילה חיברו ניצחון רביעי ברציפות שמשאיר אותם במקום החמישי במזרח, בעוד הקבוצה מאורגון שוב נוצחה, אחרי שנכנעה למיאמי שלשום. פורטלנד הובילה במשך רוב המחצית הראשונה, אולם לא הצליחה לפתוח פער גדול וב-12 הדקות האחרונות היה נראה שבוסטון בורחת, אבל דמיאן לילארד וסי ג'יי מקולום מנעו מזה לקרות. בסופו של דבר, המילה האחרונה הייתה של ג'ייסון טייטום, שבפיגור נקודה דייק פעמיים מהקו ובהמשך קבר שלשה, ששמה את הסלטיקס בפלוס ארבע כשנותרו 8.5 שניות לסיום. נורמן פאוול צימק בשלשה משלו ומרכוס סמארט החטיא שתי זריקות עונשין בצד השני, אך ללילארד היה זמן רק לזריקה מעבר לחצי.

טייטום הוביל את המנצחת עם 32 נקודות ותשעה ריבאונדים, ג'יילן בראון סייע לו עם 24 וקמבה ווקר תרם 21. לילארד סיים עם 28 ו-10 אסיסטים בצד השני, כרמלו אנתוני קלע 25 מהספסל ופאוול סיפק 20.

שארלוט הורנטס – לוס אנג'לס לייקרס 101:93

בהתחשב בהיעדרויות של לברון ג'יימס ואנתוני דייויס, האלופה יכולה להיות מרוצה מכך שסיימה מסע של שבעה משחקי חוץ עם ארבעה ניצחונות. ההגנה של האורחת, שמדורגת חמישית במערב, עשתה את העבודה נגד סגל מוחלש של ה"צרעות", אשר חסרו את טרי רוז'יר, גורדון הייוורד ולאמלו בול, בין השאר, ונעצרו על 43.4% מהשדה (כולל שלשות). קייל קוזמה בלט עם 24 נקודות עבור הלייקרס, דניס שרודר הוסיף 19. דבונטה גרהאם קלע 19 משלו לקבוצה המארחת, שנמצאת במקום השביעי במזרח.

מינסוטה טימברוולבס – ברוקלין נטס 127:97

במלאת שנה למות אמו בעקבות נגיף הקורונה, קארל-אנתוני טאונס בחר לבלות בחיק משפחתו ולא עמד לרשות המארחת, שנותרה עם המאזן הגרוע ביותר בליגה (14:41). בצד השני נעדרו ג'יימס הארדן הפצוע, למרכוס אולדריג' החולה וקיירי אירווינג בשל סיבות אישיות, אך קווין דוראנט עשה את העבודה עם 31 נקודות – הכמות הכי גבוהה שלו מזה חודשיים וחצי, ב-27 דקות על הפרקט. ג'ו האריס תרם 23 לזכות ברוקלין, שהתאוששה מהתבוסה ללייקרס בתחילת השבוע. אנתוני אדוארס קלע 27 במינסוטה.

לוס אנג'לס קליפרס – אינדיאנה פייסרס 115:126

פול ג'ורג' לוהט ואיתו הקבוצה מעיר המלאכים סופרת שישה ניצחונות רצופים, כשהיא במקום השלישי במערב. הפורוורד רשם משחק רביעי רצוף עם יותר מ-30 נקודות וכיכב מול קבוצתו לשעבר, שנעצרה לאחר שלושה ניצחונות ומדורגת תשיעית במזרח. 36 היו ל-PG13 הלילה, בנוסף לשמונה אסיסטים ושבעה ריבאונדים. מרכוס מוריס סייע לו עם 22 נקודות. אצל הפייסרס, מלקולם ברוגדון הוביל עם 29, קאריס לוורט הוסיף 26 ודומנטאס סאבוניס רשם 20 עם 13 ריבאונדים, אבל כל זה לא הספיק לניצחון רביעי ברציפות.

ג'ורג' סיפק עוד הופעה גדולה | Andy Lyons/Getty Images

יוטה ג'אז – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 96:106

מוליכת הטבלה במערב וב-NBA כולה חזרה לנצח אחרי שהופתעה על ידי וושינגטון. יוטה פיגרה במשך רוב המחצית הראשונה, אך נטלה את היתרון מעט לפני ההפסקה ואחריה פתחה בריצת 0:12. בהמשך הפער גדל עד ל-25 נקודות, הת'אנדר הצליחו רק למזער נזקים לקראת הסיום. בויאן בוגדנוביץ' הוביל את הג'אז עם 23 נקודות, דונובן מיטשל הוסיף 22, ג'ורג' ניאנג בלט גם הוא עם 18 ו-10 ריבאונדים, מייק קונלי קלע 15 ומסר 14 אסיסטים ורודי גובר סיפק 13 נקודות לצד 14 ריבאונדים. לוגנץ דורט להט בצד השני עם 42 נקודות, אבל זה לא עזר לאורחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי