דוראנט התעמת עם פרשן: "למה אתה משקר בטלוויזיה?"

קווין דוראנט | Elsa/Getty Images

הכוכב יצא נגד שאנון שארפ, שנפל בפח של חשבון מזויף וביקר את השחקן: "הדוד השיכור שוב התחיל עם השקרים", צייץ KD, שנחסם על ידי איש הטלוויזיה בסופו של דבר. וגם: כיצד הגיב שחקן הקולנוע שבגללו דוראנט נקנס?

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

כל זמן שקווין דוראנט מבלה בטוויטר, המצב נפיץ. כוכב ברוקלין נטס נקלע אתמול (שלישי) לעימות מתוקשר נוסף, הפעם עם שאנון שארפ, פרשן התכנית "The Undisputed" ברשת פוקס ספורטס, שככל הנראה הוטעה על פוסט בחשבון מזויף שפרסם ציטוט בדוי של הכדורסלן. דוראנט כינה את שארפ "שקרן" ונקלע לקרב ציוצים עמו, לפני שהפרשן חסם אותו בסופו של דבר.

הכל התחיל כששארפ התייחס בתכנית שלו לדברים שלא באמת נאמרו על ידי דוראנט, אך יוחסו לו: "אנשים מנסים לזלזל בטבעות האליפות שלי, אבל אני באמת חושב שהן הכי מכובדות בעידן הזה. אנשים אומרים שלברון הוא הגדול ביותר בכל הזמנים, אבל אם ניצחתי אותו שנה אחרי שנה בגמר – למה זה הופך אותי?", נכתב בציטוט המזויף של הכדורסלן.

שארפ, שחשב כי דוראנט אמר את הדברים, הגיב לכך בשידור: "KD חשב שזכייה בתארים תגרום לכולם לדבר עליו בתור השחקן הכי טוב ב-NBA. יותר טוב מלברון ג'יימס. אבל מעטים עשו זאת, אז הוא בא ואומר 'ניצחתי את הגדול בכל הזמנים פעמיים'". בנוסף, שארפ טען כי הפורוורד "קיצר לעצמו את הדרך לזכייה בתארים" בכך שהצטרף לגולדן סטייט, שהשיגה מאזן 9:73 עונה לפני כן ושיחקו בה כמה מהקלעים הגדולים אי פעם".

דוראנט, שלא אהב את העובדה שהפרשן ייחס לו את הציטוט, תייג את שארפ וצייץ: "הדוד השיכור שוב התחיל עם השקרים. מתי אמרתי את זה?". אחרי שלא קיבל תשובה, שחקנה של ברוקלין המשיך: "שאנון מסרב לענות לי. היי שאנון, למה אתה משתמש בפלטפורמה שלך כדי לקדם ציטוטים מזויפים עליי?". מיד לאחר מכן הוא הוסיף: "שאנון ענה לציטוט הזה בטלוויזיה כאילו שבאמת אמרתי את זה. הפתיים יאמינו, או יגידו ש'בכל מקרה זה מה שחשבת'. זה כבר הפך לקומדיה בשלב הזה".

שארפ ענה בסופו של דבר וכתב לדוראנט: "אם אתה רוצה לדבר איתי, קל למצוא אותי. אבל אני לא נכנס איתך לפינג-פונג ברשת החברתית ולא חשוב מה ההבדלים בינינו. אפשר לפתור אותם מחוץ לרשת החברתית". הכדורסלן התעקש בתגובה: "אפשר לדבר לעיני כולם, זה לא כזה עניין, שאנון. אתה מקדם דברים מזויפים עליי בטלוויזיה אבל אתה רוצה לדבר בפרטיות? למה אתה משקר בטלוויזיה?".

הפרשן שלח מסר בחזרה: "KD, שיהיה לך יום טוב. הישאר בריא וסיים את העונה חזק". זמן קצר לאחר מכן, דוראנט פרסם צילום מסך בו הראה כי נחסם על ידי שארפ, וכתב: "אבל אני רגיש". מי שלא נשאר אדיש לחילופי הציוצים בין השניים הוא מייקל רפפורט, כוכב הקולנוע שחשף לאחרונה את הקללות והאיומים שקיבל מדוראנט באינסטגרם, דבר שגרם לשחקן להיקנס ב-50,000 דולר. רפפורט הגיב בטוויטר, כינה את כוכב הנטס "מלשן" וכתב: "זה מה שקרה כשקונסים אנשים כאלה רק ב-50,000 דולר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי