הביטחון חזר: 11 נקודות לדני אבדיה בניצחון על סקרמנטו

דני אבדיה, דיארון פוקס | Rocky Widner/NBAE via Getty Images

הרוקי הישראלי שלא זרק לסל מול יוטה, שיחק 30 דקות והוסיף 4 ריב' ב-111:123 של וושינגטון בבירת קליפורניה. ביל בלט 31 נק', ווסטברוק רשם טריפל דאבל נוסף

(גודל טקסט)

אחרי שרשם משחק מאכזב נגד יוטה ללא אף זריקה, דני אבדיה חזר לעצמו הלילה (בין רביעי לחמישי) חזר לעצמו עם משחק טוב מאוד, שעזר לוושינגטון לגבור 111:123 על סקרמנטו בבירת קליפורניה. הרוקי הישראלי שיחק 30 דקות וסיים עם 11 נקודות (5 מ-7 מהשדה) 4 ריבאונדים, חסימה, חטיפה ועם מדד של מינוס 6, הנמוך ביותר בקרב שחקני הוויזארדס.

אבדיה שפתח בחמישייה להט כבר בפתיחה כאשר קלע 7 נקודות מוקדמות ללא אף החטאה מהשדה. הקינגס יצאו מנגד לריצת 2:11 ומכאן ראסל ווסטברוק לקח את המשחק לידיים עם 7 אסיסטים. האורחת המשיכה להיות הדומיננטית בפרקט אך הישראלי קלע את הנקודות הבאות שלו עם לייאפ בסיום הרבע השני והוסיף עוד אחד בתחילת הרבע השלישי ממסירה של בראדלי ביל.

המארחת הצליחה לצמצם לקראת סיום הרבע השלישי את הפער, שהגיע בשיאו ל-19 ל-6 בלבד, אך ווסטברוק שכיכב עם טריפל דאבל נוסף (25 נקודות, 15 ריבאונדים ו-11 אסיסטים) וביל (31 נקודות) שמרו את מרווח ביטחון והובילו את וושינגטון לניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים. דיארון פוקס היה האיש של הקינגס עם 33 נקודות שכאמור לא עזרו למארחת הלילה. המשחק הבא של וושינגטון ואבדיה יהיה בלילה שבין שישי לשבת נגד ניו אורלינס של זאיון וויליאמסון.

דני אבדיה | Rocky Widner/NBAE via Getty Images
דני אבדיה | Rocky Widner/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי