תדהמה ב-NBA: אולדריג' הודיע על פרישה בעקבות בעיות בלב

למרכוס אולדריג' | Jim McIsaac/Getty Images

פחות מחודש לאחר שעזב את סן אנטוניו לטובת קבוצת הכוכבים של ברוקלין, הסנטר בן ה-35 נאלץ לסיים את הקריירה מוקדם ממה שתכנן. "במשחק האחרון התמודדתי עם הפרעה חריגה, מתרכז בבריאות ובמשפחה שלי עכשיו"

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

בסוף חודש מרץ האחרון למרכוס אולדריג' עשה את המעבר מסן אנטוניו לקבוצת הכוכבים של ברוקלין נטס והיה נראה שהוא חוזר לקדמת הבמה ב-NBA. הערב (חמישי) הסנטר בן ה-35 הפתיע את כולם כאשר הודיע על פרישה מכדורסל, זאת בעקבות בעיות בלב.

בחשבון הטוויטר האישי שלו הוא פרסם הודעה ובה כתב: "במשחק האחרון התמודדתי עם הפרעה חריגה בקצב הלב. מאוחר יותר בלילה, הרגשתי גרוע יותר ואמרתי זאת לרופאי הקבוצה. הלכנו לבית החולים ובדקנו את זה. אני מרגיש יותר טוב עכשיו, אבל מה שקרה שם היה אחד הדברים המפחידים ביותר שהתרחשו בקריירה שלי"

אלדריג' הוסיף: "לכן, החלטתי לפרוש מה-NBA אחרי 15 שנים. אני מתרכז בבריאות ובמשפחה שלי עכשיו. רוצה להודות לכל מי שעזרו לי במהלך הקריירה ומה שהמשחק נתן לי. אני רוצה להודות לפורטלנד שבחרה אותי בדראפט ולסן אנטוניו על 5 שנים מהנות. אתה אף פעם לא יודע מתי משהו נגמר, אז צריך ליהנות כל יום. אני יכול להגיד שזה בדיוק מה שעשיתי".

כאמור, פורטלנד בחרה את אולדריג' במקום השני של דראפט 2006, כאשר בעונתו הראשונה הוא נבחר לחמישיית העונה של הרוקיז. לאחר מכן, עבר לסן אנטוניו של גרג פופוביץ' והפך לאחד הכוכבים הגדולים של הקבוצה. הוא נבחר בנוסף פעמיים לחמישייה השנייה של העונה בליגה ושלוש פעמים לחמישיית השלישית. מבחינת סקור, אולדריג' פרש אחרי שקלע 19,951 נקודות – מקום 51 בכל הזמנים בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי