מרגש: מייקל ג'ורדן יציג את קובי בראיינט בהיכל התהילה

קובי בראיינט, מייקל ג'ורדן | VINCE BUCCI/AFP via Getty Images

כוכב הלייקרס שנהרג בהתרסקות מסוק טראגית יזכה לכבוד הגדול, כאשר גדול כדורסלני תבל יהיה זה שיציג אותו. בנוסף, רובינסון יציג את דאנקן בטקס החגיגי, גארנט יוצע ע"י אייזאה תומאס

(גודל טקסט)

כשנה ושלושה חודשים חלפו מאז התאונה הטראגית שגבתה את חייו של קובי בראיינט, בתו ג'יג'י ושבעה אנשים נוספים, הערב (חמישי) פורסם כי בעוד כחודש ייערך טקס היכל התהילה, אליו ייכנס באופן רשמי אגדת העבר של הלייקרס. מי שיציג אותו בטקס יהיה לא פחות מאשר מייקל ג'ורדן, גדול הכדורסלנים בהיסטוריה.

העובדה שג'ורדן ובראיינט היו קרובים היא ידועה, כאשר כוכב שיקגו לשעבר נשא דברים מרגשים ביותר עבור חברו במהלך טקס האשכבה שנערך: "הוא היה חברי היקר, הוא היה אחי הקטן. הוא היה נוהג להתקשר אלי בשעות הקטנות של הלילה ומדבר איתי על כדורסל. הייתה לו תשוקה שקשה לתאר. דיברנו על עסקים, על משפחה, על הכל, הוא פשוט ניסה להיות אדם טוב יותר כולם רצו לדבר על השוואות ביני לבינו, אני רק רציתי לדבר על קובי. כשקובי מת, חלק ממני מת".

בנוסף, מלבד בראיינט, גם טים דאנקן יזכה לכבוד וייכנס להיכל התהילה של ה-NBA, כאשר אותו יציג דייויד רובינסון, חברו לשעבר בסן אנטוניו. גם קווין גארנט, שזכה באליפות ב-2008 עם בוסטון, יזכה למעמד המכובד כאשר אותו יציג אייזאה תומאס האגדי. גם האקים אולג'וואן וקלווין מרפי צפויים לקחת חלק בטקס המכובד.

מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סקוטי פיפן | VINCE BUCCI/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי