דני אבדיה לא קלע, וושינגטון הכניעה את ניו אורלינס בהארכה

ראסל ווסטברוק | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

הישראלי בלט בצד ההגנתי ב-20 הדקות על הפרקט ב-115:117 הביתי על הפליקנס, ווסטברוק קלע 36 נקודות וסיים מרחק אסיסט מטריפל דאבל שביעי ברציפות. הוויזארדס עם ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס השיגה הלילה (בין שישי לשבת) את ניצחונה השלישי ברציפות והחמישי בששת המשחקים האחרונים, כשהכניעה בתום הארכה 115:117 את ניו אורלינס פליקנס. דני אבדיה הסתבך בבעיית עבירות כבר במחצית הראשונה ואמנם השלים 20 דקות על הפרקט, אבל סייע בעיקר בצד ההגנתי וסיים עם אפס נקודות (0 מ-2 מהשדה) לצד ארבעה כדורים חוזרים, שני אסיסטים, חסימה וחטיפה.

מי שהוביל את אבדיה והקבוצה של סקוט ברוקס לניצחון הוא מי אם לא ראסל ווסטברוק, שקלע 10 מ-12 הנקודות של המנצחת בהארכה – כשגם את הסל היחיד שקלע שחקן אחר, בראדלי ביל, הוא הוא היה מי שמסר לו ורשם לזכותו אסיסט. במפתיע, ווסטברוק לא רשם הלילה טריפל דאבל שביעי ברציפות וסיים במרחק אסיסט אחד ממנו עם 36 נקודות, 15 כדורים חוזרים ותשעה אסיסטים. אבדיה כאמור לא קלע כלל ולצד ווסטברוק מי שכיכב היה ביל כמובן, שקלע 30 נקודות למרות שהחטיא את כל תשע הניסיונות שלו מחוץ לקשת. מי שעוד בלט בוושינגטון היה דניאל גאפורד, הסנטר שהגיע בטרייד משיקגו בולס וסיים עם 18 נקודות וארבע חסימות.

ווסטברוק הוא גם מי שהכריע את ההתמודדות למעשה, בעוד ביל דווקא החטיא את הבאזר של המועד החוקי בשוויון 105, כאשר דייק פעמיים מקו העונשין וקבע את תוצאת הסיום – לקו שלח אותו זאיון וויליאמסון, כוכב ניו אורלינס שקלע 21 נקודות וגם יצא בשש עבירות. גם ברנדון אינגרם קלע 34 נקודות שלא הספיקו לפליקנס.

דני אבדיה חוסם את אינגרם | Rob Carr/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי