וושינגטון וויזארדס הביסה את דטרויט, אבדיה קלע שלוש נקודות

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

סקוט ברוקס ושחקניו עם ניצחון רביעי ברציפות ושישי בשבעת המשחקים האחרונים בזכות 100:121 על הפיסטונס, הרוקי הישראלי זרק פעם אחת בלבד כל המשחק. 37 נקודות לביל, עוד טריפל דאבל לראסל ווסטברוק

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס יכולה להתחיל לפנטז על כניסה לפלייאוף ברגע האחרון? הלילה (בין שבת לראשון) הוויזארדס הביסו 100:121 את דטרויט פיסטונס החלשה, שיפרו את מאזנם ל-33:23 והשיגו את ניצחונם הרביעי ברציפות ובסך הכל השישי בשבעת האחרונים. בכל הנוגע לדני אבדיה, כ-24 שעות אחרי שלא קלע בניצחון על ניו אורלינס פליקנס, הלילה הוא זרק פעם אחת כל המשחק וסיים עם 3 נקודות, חמישה ריבאונדים, שני אסיסטים, שתי חטיפות וחסימה ב-24 דקות.

מי שהוביל את קלעי וושינגטון היה בראדלי ביל, שקלע 37 נקודות ב-59.1 אחוז מהשדה (13 מ-22). ראסל ווסטברוק החל רצף חדש של טריפל דאבל עם 15 נקודות, 14 כדורים חוזרים ו-11 אסיסטים ותרומה נכבדת הייתה גם לשחקני הספסל איש סמית' ורובין לופז שקלעו 16 ו-15 נקודות בהתאמה. לעומת זאת, רוי האצ'ימורה ואלכס לן נפגעו במהלך המשחק והוחלפו.

כעת הקבוצה של סקוט ברוקס רחוקה חמישה ניצחונות מכניסה לפלייאוף במזרח, אולם לא כל לילה היא תפגוש יריבה כמו דטרויט שניצחה 17 משחקים בלבד העונה והפסידה 40. בלילה שבין שני לשלישי תפגוש וושינגטון את אוקלהומה סיטי ת'אנדר.

בראדלי ביל מסביר לדני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי