דוראנט נפצע, ברוקלין הפסידה למיאמי בעקבות סל על הבאזר

באם אדבאיו חוגג | Carlos Goldman/NBAE via Getty Images

הכוכב הגדול נטש את הפרקט ברבע השני וראה את אדבאיו קובע 107:109 לסגנית האלופה בעקבות זריקת ניצחון בשנייה האחרונה. 30 נקודות לשאמט לא עזרו. קודם לכן, הניקס גברו 112:122 על הפליקנס בתום הארכה

(גודל טקסט)

משחקי יום ראשון ב-NBA סידרו לאוהדי הליגה בישראל שני משחקים בשעה מוקדמת, כאשר במוקד ברוקלין נטס הפסידה 109:107 למיאמי היט, מסל דרמטי של באם אדבאיו בשניות הסיום של המשחק. בנוסף, ניו יורק ניקס ניצחה 117:129 את ניו אורלינס פליקנס בתום הארכה מותחת. בנוסף, אטלנטה הוקס גברה 117:129 על אינדיאנה פייסרס.

מיאמי היט – ברוקלין נטס 107:109

אין יותר דרמטי מזה. ברוקלין ספגה הלילה הפסד כואב במיוחד נגד מיאמי, הפיינליסטית מהעונה שעברה, כאשר באם אדבאיו חתם את המשחק עם סל הניצחון על הבאזר האחרון. כבר בתחילת המשחק ניתן היה להבין שזה לא היום של החניכים של סטיב נאש. קווין דוראנט, שנראה טוב מאז שחזר מהפציעה, חש בכאבים בירך במהלך הרבע השני ונאלץ לנטוש את המשחק בשלב מוקדם.

בהמשך, ריצת 0:13 של ברוקלין הצליחה למחוק פיגור, בתוספת שתי שלשות מהירות של לנדרי שאמט. אלא שכאן בדיוק נכנס לתמונה אדבאיו, שקלע שני סלים רצופים. שלשה של אריזה וסל של גוראן דראגיץ' קבעו שוויון 107:107 במשחק.

באם אדבאיו | Carlos Goldman/NBAE via Getty Images

באותן דקות מותחות, קיירי אירווינג הלך עם הראש בקיר, החטיא שלשה מול השמירה של אנדרה איגואדלה ואפשר למיאמי לצאת להתקפה אחרונה, שהסתיימה בזריקת הניצחון של אדבאיו, שהוביל את קבוצתו עם 21 נקודות ו-15 ריבאונדים. דראגיץ' הוסיף 18 לסגנית האלופה, שחסרה את ג'ימי באטלר. שאמט להט מנגד עם 30 נקודות, כולל 7 מ-12 מחוץ לקשת. קיירי תרם 20 נקודות ו-9 ריבאונדים, אבל קלע באחוזים רעים עבורו (6 מ-19) ופספס את כל הזריקות שלו במאני טיים.

ניו יורק ניקס – ניו אורלינס פליקנס 112:122 (לאחר הארכה)

לאחר רבע ראשון צמוד, הקבוצה מהתפוח הגדול סיפקה רבע שני אדיר, אותו ניצחה ב-17 נקודות, בדרך ליתרון 44:57 במחצית. האורחת נראתה נהדר ביציאה מחדרי ההלבשה, ופחות משלוש דקות מפתיחת הרבע הפיגור קטן לשתי נקודות בלבד. מאותו הרגע, הקבוצות נותרו צמודות זו לזו וירדו בסוף הרבע בשוויון 79:79.

18 שניות לסיום, לניקס הייתה הזדמנות לעלות ליתרון לאחר שפיגרה בנקודה, אך עמנואל קוויקלי החטיא זריקה לשתי נקודות. המארחת שלחה את אריק בלדסו לקו העונשין, והוא סידר לפליקנס יתרון של שלוש נקודות כשמונה שניות לבאזר. בהתקפה האחרונה, דריק רוז מצא בפינה את רג'י בולוק, שקלע שלשה דרמטית ושלח את המשחק להארכה

רנדל באוויר. משחק נהדר של הפורוורד | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

חמש הדקות הנוספות החלו טוב עבור הניקס, ושלשה נוספת של רג'י בולוק סידרה לקבוצתו יתרון של חמש נקודות. בתחילת הדקה האחרונה, ג'וליוס רנדל קלע שלשה נוספת שהבטיחה את הניצחון. רנדל הוביל את קבוצתו עם 33 נקודות, רוז הוסיף 23 מהספסל. מנגד, זאיון וויליאמסון בלט עם 34 משלו. הניצחון מהווה המשך לרצף הניצחונות הנהדר של ניו יורק, שעומד כעת שישה. מנגד, ניו אורלינס ספגה הפסד שלישי ברציפות, נותרה במקום ה-11 במערב, והתרחקה מטורניר ה"פליי-אין".

אטלנטה הוקס – אינדיאנה פייסרס 117:129

ביום בו טריי יאנג וקלינט קאפלה רושמים דאבל-דאבל, כנראה שאי אפשר לעצור את אטלנטה בדרך לניצחון. אחרי ההפסד במשחק שעבר נגד מילווקי, יאנג הוביל את ההוקס עם 34 נקודות ו-11 אסיסטים, כאשר קאפלה מצדו העמיד שורה סטטיסטית מפלצתית של 25 נקודות ו-24 ריבאונדים. בפועל, אטלנטה נטלה את היתרון במשחק עוד במהלך הרבע הראשון ולא איבדה אותו עד הבאזר האחרון, כאשר בשיא היא מובילה ב-12 נקודות הפרש, אשר נותרו עד הסיום המתוק מבחינתה.

טריי יאנג. דאבל-דאבל נהדר של הקלעי | Scott Cunningham/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי