דיווח: מייק ג'יימס יצטרף לברוקלין נטס עד תום העונה

מייק ג'יימס | Ivan Korzhenevskiy/Euroleague Basketball via Getty Images

במקורות שונים באירופה נטען כי הגארד שעזב את צסק"א מוסקבה יחתום באחת המועמדות הבכירות לאליפות ה-NBA ויחזור לקדנציה שנייה בליגה הטובה בעולם

(גודל טקסט)

כשבועיים לאחר שעזב את רוסיה בעקבות ההשעיה שלו מפעילותה של צסק"א מוסקבה, מייק ג'יימס מצא את היעד הבא בקריירה שלו מדובר באחד מפתיע לא מעט. העיתונאי הספרדי צ'מה דה לוקאס אישרר את הדיווח שפורסם כבר שלשום (ראשון) ב"יורוהופס": הגארד האמריקאי צפוי לחתום בברוקלין נטס עד סוף העונה הנוכחית ובכך יחזור לקדנציה שנייה ב-NBA.

לצד יכולת שחיזקה את מעמדו כאחד השחקנים הטובים ביורוליג, עם ממוצעים של 19.3 נקודות ו-5.7 אסיסטים בממוצע למשחק בליגה הבכירה באירופה, ג'יימס רשם העונה שורה של בעיות משמעת אשר בעקבותיהן הסתכסך עם מאמן צסק"א דימיטריס איטודיס. מוקדם יותר העונה הוא הושעה בפעם הראשונה, בהמשך נראה היה שהצדדים פתרו את הבעיות והשחקן הורשה לחזור לפעילות, אך בסופו של דבר הגיע פיצוץ נוסף בינו לבין איטודיס והשחקן ספג השעיה נוספת – לפרק זמן שלא הוגדר.

למרות שהיה סגור אצלה עד 2023, בחוזה שעליו חתם בקיץ שעבר, צסק"א הסכימה לשחרר את ג'יימס לקבוצת NBA וכעת הגארד המוכשר יקווה להשתלב ברוטציה של אחת המועמדות הבכירות לאליפות.

האמריקאי בן ה-30 החל את הקריירה בהפועל גליל עליון מהליגה הלאומית וממנה עבר לקולוסוס רודוס היוונית. בהמשך השתדרג לרמת היורוליג ועבר בבאסקוניה ובפנאתינייקוס, לפני שקיבל צ'אנס ראשון בליגה הטובה בעולם וחתם בפיניקס סאנס. לאחר מכן ערך גם ארבע הופעות בניו אורלינס פליקנס ואז חזר ליורוליג, במדי פאו ואחריה ארמאני מילאנו. ב-2019 חתם בצסק"א ועכשיו הוא מגיע לקדנציה שנייה ב-NBA.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי