ברוקס: "יש סיכוי להגיע לפלייאוף, צריכים את כולם בריאים"

סקוט ברוקס | Scott Taetsch/Getty Images

המאמן שמח מהניצחון החמישי ברציפות: "אוהב את ההגנה שלנו, יכולת הקליעה תשתפר. ברטאנס יעזור לנו, כשאחד הקלעים הטובים נמצא על המגרש זה מדבק". ביל: "אנחנו מרגישים נהדר, חבל שזה לא קרה קודם"

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס בתקופה מצוינת כשהלילה (בין שני לשלישי) השיגה את הניצחון החמישי ברציפות שלה, 107:119 על אוקלהומה סיטי ת'אנדר. זה היה הניצחון השביעי שלהם בשמונת המשחקים האחרונים והשתוו למאזן של שיקגו בולס במקום העשירי במגרש. דני אבדיה פתח בחמישייה, שיחק 26 דק' ותרם 6 נק' ו-6 ריב'. הוא סיים עם 3 מ-11 מהשדה. עם שובו של רוי האצ'ימורה בקרוב, הם מקווים שהטוב ביותר עוד לפניהם ורוצים להגיע לפלייאוף.

"נגד הת'אנדר ההתקפה נראתה כמו הגרסה האידיאלית שלה", נכתב ב-"Nbcwashington". "הם נראים בשיא שלהם עכשיו", נכתב ב-"ESPN". אולם, בארה"ב נכתב כי הבעיה היא למצוא את אותה העקביות לטווח הארוך – בדיוק משום שהוויזארדס כבר היו באותו מצב העונה. בפברואר מאזנם היה 17:6. לאחר מכן הקבוצה של סקוט ברוקס יצאה לרצף של חמישה ניצחונות רצופים ושבעה בשמונה משחקים. לאחר מכן הגיעה הנפילה עם חמישה הפסדים ברציפות ועשרה מתוך 12. המטרה הברורה היא שזה לא יקרה להם שוב.

"אני חושב שמדובר במצבים אחרים", הבהיר המאמן סקוט ברוקס. "אנחנו מתמקדים בלהמשיך לשחק כדורסל טוב וחושבים בכל פעם על המשחק הקרוב וממוקדים בו לא מעבר לכך". היריבה הבאה היא לא אחרת מאשר גולדן סטייט ווריורס עם סטף קרי הנפלא. "זו יריבה שמשחקת מעולה, קרי ברצף החם ביותר שראינו משחקן בתולדות הליגה מזה זמן רב. נצטרך להתמודד איתו".

עוד אמר ברוקס: "אני יודע שלא שיחקנו טוב אחרי פגרת האולסטאר ולא ניצחנו את הקבוצות הטובות אבל אני אוהב את היכולת ההגנתית שלנו. אנחנו הולכים ומשתפרים עם הכדור. היריבות יצטרכו לתת את הטוב ביותר שלהן כדי לעקוף אותנו ולהגיע לצבע".

הסיכוי להגיע לפלייאוף: "אני חושב שיש לנו עוד צעד לעשות בכיוון הנכון. אנחנו חייבים שהסגל יהיה בריא. אני בטוח שנהיה טובים יותר בקליעה. דאוויס ברטאנס (שש שלשות) יעזור לנו. לפעמים כשאחד הקולעים הטובים ביותר נמצא אצלך על המגרש זה מדבק".

"אנחנו פשוט חושבים רק על המשחק הבא", אמר בראדלי ביל שקלע 30 נק'. לראסל ווסטברוק היה טריפל-דאבל מספר 26 העונה ו-172 בסה"כ בקריירה. "זה המוטו שלנו. אנחנו יודעים שנצטרך קצת עזרה מכמה קבוצות אחרות, אבל רוצים לשלוט בגורל שלנו. אנחנו יודעים שנוכל לנסות להתחרות ולנצח בכל לילה. אנחנו יודעים להכריע משחקים עכשיו. זה מרגיש נהדר. ברור שרצינו שזה יקרה יותר מוקדם. ירינו לעצמנו ברגל הייתי אומר, כמו ששיחקנו. עכשיו זה כיף לדעת שאנחנו מבינים זה את זה, החבר'ה גדלים ומשתפרים ומתחילים לשחק כדורדסל ברמה הגבוהה ביותר.

בראדלי ביל | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי