טרגדיה: בנו הבכור של סקוטי פיפן מת בגיל 33

סקוטי פיפן | טוויטר

חבר היכל התהילה שזכה עם שיקגו בולס בשש אליפויות, נפרד ברשתות החברתיות מבנו אנטרון שסבל מאסטמה כרונית ולא חשף אם זו הסיבה למותו: "לב טהור ונפש יפה הלכו מוקדם מדי"

קבוצות: שיקגו בולס
(גודל טקסט)

טרגדיה גדולה הלילה בארצות הברית (בין שני לשלישי), עם היוודע על מותו של אנטרון פיפן, בנו של סקוטי פיפן האגדי, שהלך לעולמו בגיל 33 בלבד. אקס שיקגו בולס, מי שיחד עם מייקל ג'ורדן זכה עם שיקגו בולס בשש אליפויות ועל הישגיו נכנס להיכל התהילה של ה-NBA, בישר על מותו של בנו הבכור ברשתות החברתיות ולא חשף את סיבת המוות, אולם כן צייץ שלבנו היו בעיות נשימה שאילולא הן גם הוא היה מככב באולמות הכדורסל.

"בלב שבור אני משתף אתכם שאתמול נפרדתי מבני הבכור אנטרון", צייץ פיפן, "שנינו חלקנו את אהבתנו לכדורסל ושוחחנו על המשחק כל הזמן. אנטרון סבל מאסטמה כרונית ואני מאמין בכל לבי שאחרת הוא היה מגיע ל-NBA. זה מעולם לא שבר אותו והוריד אותו, אלא להיפך – הוא תמיד היה חיובי, עבד קשה ואני גאה באדם שהוא הפך להיות. לב טהור ונפש יפה הלכו מוקדם מדי. אני אוהב אותך בן, תנוח בשלום עד שניפגש שוב".

אנטרון שיחק כדורסל כתלמיד תיכון ואף נבחר לאחד מ-100 כישרונות הכדורסל הגדולים ביותר בארה"ב באותן שנים. הוא התנשא לגובה של 1.90 מטר והגיע עד מכללת ג'ורג'יה, אבל שם נעצרה הקריירה. בעבר הוא סיפר כי "שם המשפחה שלי יצר ציפיות גבוהות וכמובן שאני גאה באבא שלי ואוהב אותו, אבל אני רק יכול להיות מי שאני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי