שייך לעבר: אלמנתו של קובי בראיינט סיימה את השותפות עם נייקי

קובי בראיינט | Getty Images/Visual China Group via Getty Images

ונסה בראיינט ומחזיקי נכסיו של אגדת הלייקרס לשעבר החליטו שלא להאריך את החוזה עם מותג העל: "קיוויתי ליצור שותפות לכל החיים עם נייקי. תמיד נעשה כל שביכולתנו בכדי לכבד את המורשות של קובי וג'יג'י"

(גודל טקסט)

מעל שנה חלפה מאז מותו הטראגי של אגדת ה-NBA קובי בראיינט יחד עם בתו ועוד שבעה אנשים נוספים בתאונת מסוק, כאשר רבים עדיין מתקשים לעכל את האסון שפקד את עולם הכדורסל בכלל, ואת משפחתו של בראיינט בפרט. הלילה (בן שני לשלישי) דווח ב-ESPN האמריקאית כי ונסה בראיינט, אלמנתו של שחקן הלייקרס לשעבר בנוסף לאלה המחזיקים בזכויות על נכסיו של קובי, החליטו שלא להאריך את חוזהו של המנוח עם חברת "נייקי" ובחרו לסיים את השותפות עם מותג העל.

בראיינט אמרה כי "קובי ונייק יצרו כמה מנעלי הכדורסל היפות בכל הזמנים, נעליים שננעלו ונערצו על ידי אוהדים וספורטאים בכל ענפי הספורט ברחבי העולם. לדעתי ראוי שיותר שחקני NBA ילבשו את הנעליים, יותר מכל נעל אחרת". על פי מקורות, בראיינט הרגישה מתוסכלת מנייקי שהגבילה את הזמינות של מוצרי קובי במהלך פרישתו ולאחר מותו בינואר 2020 בהתרסקות מסוק. על פי דיווחים, היה גם תסכול מחוסר הזמינות בקשר להנעלה של קובי במידות ילדים.

בתקשורת האמריקאית נטען כי נייקי הגישה הצעה רשמית להארכה לחוזה לכל החיים, כפי שעשתה עם מייקל ג'ורדן ולברון ג'יימס, אך ההצעה לא עמדה בקנה אחד עם דרישותיה של ונסה בראיינט: "התקווה שלי תמיד תהיה לאפשר למעריצי קובי להשיג וללבוש את המוצרים שלו. אמשיך להילחם על כך. המוצרים של קובי נמכרים תוך שניות, זה אומר הכל. קיוויתי ליצור שותפות לכל החיים עם נייקי, שמשקפת את המורשת של בעלי. תמיד נעשה כל שביכולתנו בכדי לכבד את המורשות של קובי וג'יג'י. זה לעולם לא ישתנה".

גם נייק בעצמה הוציאה הודעה רשמית בנושא: "קובי בראיינט היה חלק חשוב מהקשר העמוק של נייקי עם הצרכנים", אמרה חברת הענק בהצהרה ל-ESPN. "הוא דחף אותנו והפך את כולם סביבו לטובים יותר. למרות שמערכת היחסים החוזית שלנו הסתיימה, הוא נשאר חבר אהוב מאוד במשפחת נייקי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי