קרי ממשיך להדהים את ה-NBA: "דברים שג'ורדן ובראיינט לא עשו"

סטף קרי | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

כוכב גולדן סטייט ווריורס נמצא בכושר אדיר ולא מפסיק לנפץ שיאים, כאשר גם מאמנו וחבריו לקבוצה לא נשארו אדישים: "זה לא ייאמן אפילו בסטנדרטים שלו", אמר סטיב קר. מיטב ההישגים של הגארד בפנים

(גודל טקסט)

כבר התרגלנו לראות את סטף קרי נותן תצוגות על ואף זוכה באליפויות, אבל נדמה שאת הכושר בו מצוי בימים אלו כוכב גולדן סטייט ווריורס – טרם ראינו ממנו. צלף השלשות הגדול בהיסטוריה לדעת רבים ממשיך להדהים את ה-NBA בפרט ואת עולם הכדורסל בכלל, כאשר הלילה (בין שני לשלישי) קרי סיפק עוד משחק ענק, בו קלע 49 נקודות כולל 10 שלשות במהלך ניצחון קבוצתו על פילדלפיה החזקה.

לאחר המשחק הלילה, השחקן שזכה בתואר ה-MVP פעמיים בעבר עקף את בראדלי ביל מוושינגטון וויזארדס והפך למלך הסלים של הליגה, כאשר הוא מעמיד ממוצע של 31.4 נקודות למשחק לעומת 31.1 נקודות מצד חברו לקבוצה של דני אבדיה. בכלל, בעשרת המשחקים האחרונים קרי רושם מספרים מפלצתיים: 39.9 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים.

סטיב קר, מאמנו של קרי שכבר עבר דבר או שניים עם הגארד הפנטסטי שלו, אמר: "ראיתי את קובי בראיינט ומייקל ג'ורדן עושים דברים מטורפים במהלך המשחקים, אבל לאף אחד מהם לא הייתה קליעה כמו שיש לסטף. אפילו בסטנדרטים שלו, זה הרבה מעבר למה שהוא חשב שהוא מסוגל להראות".

סטף קרי עם אחיו סת'. גארד גולדן סטייט בכושר היסטורי | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

גם אנדרו וויגינס, שחקן הווריורס וחברו של קרי לקבוצה, הודה: "הוא יחיד מסוגו. אף אחד לא יכול לעשות את מה שהוא עושה. את כל הדברים היצירתיים שאפשר לדמיין במשחק, אתה רואה ממנו. זה אפילו מדהים יותר לראות אותו מקרוב, כשחקן לקבוצה ולא כיריב. האופן שבו הוא מטפל בכדור וקולע, זה פשוט משוגע".

עוד קצת מספרים: קרי עבר הלילה את אגדת הלייקרס, קובי בראיינט המנוח, כאשר הוא השחקן היחיד מעל גיל 33 שקלע 30 נקודות או יותר ב-11 משחקים ברציפות. לבראיינט היו עשרה משחקים רצופים כאלה. לאחר שרשם עוד משחק בו הוא צולף 10 שלשות או יותר, לסטף יש כעת שישה משחקים העונה בהם הוא קבר מספר דו ספרתי של שלשות, כאשר לכל שחקני הליגה האחרים אין יותר מחמישה משחקים כאלה לאורך כל הקריירה. בהחלט נתון יוצא דופן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי