ניצחון דרמטי לברוקלין בניו אורלינס, ניו יורק ניקס לא עוצרת

קיירי אירווינג ושחקני ברוקלין | Layne Murdoch Jr./NBAE via Getty Images

בהיעדרם של דוראנט והארדן שעלול לשוב רק לקראת הפלייאוף, אירווינג לקח פיקוד וקלע 32 נקודות בדרך ל-129:134 נהדר. ניצחון שביעי ברציפות לניקס, הפעם על שארלוט. 112:113 לקליפרס בפורטלנד

(גודל טקסט)

חמישה משחקים נערכו הלילה (בין שלישי לרביעי) בליגת הכדורסל הטובה בעולם. במוקד, ברוקלין נטס ניצחה 129:134 בניו אורלינס במשחק נפלא עם סקור גבוה שהוכרע רק בדקות הסיום וניו יורק נקיס סופרת כבר שבעה ניצחונות רצופים בזכות 97:109 על שארלוט. במפגש מסקרן נוסף, לוס אנג'לס קליפרס ניצחה 112:113 בפורטלנד.

ניו אורלינס פליקנס – ברוקלין נטס 134:129

ג'יימס הארדן עדיין לא חזר מפציעה ועל פי דיווחים בשעות האחרונות הוא עשוי לשוב רק לקראת הפלייאוף בעקבות נסיגה בקצב החלמתו וגם קווין דוראנט נעדר, אבל לנטס עדיין יש את קיירי אירווינג והלילה בניו אורלינס זה הספיק כדי לעבור בשלום מותחן נפלא מול הפליקנס. אירווינג תפס פיקוד בדקות הסיום וגם קלע ארבע נקודות מכריעות מקו העונשין, בדרך ל-32 נקודות שלו בסך הכל בדרך לניצחון.

אירווינג מדייק מקו העונשין בדקת הסיום | Layne Murdoch Jr./NBAE via Getty Images

מאמן ברוקלין, סטיב נאש, אף לקח החלטה אמיצה ולא שגרתית ב-NBA, כאשר הורה לשחקניו לבצע עבירה בשניות הסיום ולא לאפשר לניו אורלינס לזרוק מחוץ לקשת ואולי להשוות. ההחלטה הזו כמובן השתלמה לו וגם כשהפליקנס זכו להזדמנות נוספת כשנותרו 4.8 שניות לסיום, אירווינג חטף לזאיון וויליאמסון והנחיל למארחת הפסד רביעי ברציפות. לזאיון היו 33 נקודות וברנדון אינגרם סייע לו עם 27, אבל הקבוצה במרחק ארבעה משחקים ממקום בפלייאוף, מפגרת אחרי גולדן סטייט וורייורס וסן אנטוניו ספרס.

לצדו של אירווינג, גם ג'ו האריס בלט עם 24 נקודות ולנדרי שאמט קלע 18 וגם מסר 8 אסיסטים. לבלייק גרפין היו 16 נקודות ושמונה ריבאונדים והנטס כעת במרחק חצי משחק ממוליכת המזרח פילדלפיה.

זאיון וויליאמסון נותר מתוסכל | Layne Murdoch Jr./NBAE via Getty Images

פורטלנד טריילבלייזרס – לוס אנג'לס קליפרס 113:112

אחת הטוענות לכתר עם תשעה ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, והיא עשתה זאת לא קוואי לנארד שאמור להיעדר לפחות בשבוע הקרוב בעקבות פציעה. המשחק היה צמוד לכל אורכו ודקה לסיום היתרון עוד היה של המקומיים לאחר שלשה של סי.ג'יי מקולום, אלא שפול ג'ורג' עם שש נקודות רצופות השלים מהפך מטורף – לכוכב היו 33 נקודות ומרקוס מוריס הוסיף 16, בעוד מקולום הוביל את קלעי פורטלנד עם 28 נקודות, אך חסרונו של דמיאן לילארד בלט.

ניו יורק ניקס – שארלוט הורנטס 97:109

האם הצופים במדיסון סקוור גארדן יזכו העונה לראות את הפלייאוף מקרוב? ניו ירק ניקס עם ניצחון שביעי ברציפות והיא כבר במקום הרביעי במזרח. ג'וליוס רנדל קלע 16 נקודות בלבד לצד 10 כדורים חוזרים ו-7 אסיסטים ומי שהוביל לניצחון היה אר.ג'יי בארט עם 24 נקודות ומהספסל תרמו דריק רוז ועמנואל קוויקלי עם 17 נקודות כל אחד.

דריק רוז | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

אטלנטה הוקס – אורלנדו מג'יק 96:112

טריי יאנג קלע 25 נקודות ולו וויליאמס הוסיף 22 נקודות עבור אטלנטה הוקס, שסופרת ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים. אחרי היעדרות של ארבע שנים, גם אטלנטה מתקרבת לפלייאוף.

תוצאה נוספת: סקרמנטו קינגס – מינסוטה טימברוולבס 134:120

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי