"כמעט מת": מידע חדש על תקיפת שחקן ה-NBA מחוץ למועדון החשפנות

סטרלינג בראון | Cato Cataldo/NBAE via Getty Images

הזוי. פרטים חדשים על תקיפת סטרלינג בראון, שחקן יוסטון, בליל ראשון: "נופץ לו בקבוק על הראש, טפטף דם על כל הרצפה. יכול היה למות". הפורוורד לא שיתף פרטים בחקירה, פורטר שעזר לו הורחק כי הפר את ההגבלות

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

יוסטון רוקטס הודיעה לפני יומיים כי שחקן הקבוצה, סטרלינג בראון, הותקף ביום ראשון האחרון במועדון לילה במיאמי. מסתבר כי הסיפור היה חמור יותר ממה שהיה נראה תחילה, ופרטים חדשים נחשפו היום (חמישי) בארצות הברית.

"זו הייתה סצנה עקובה מדם מחוץ למועדון חשפנות במיאמי", נרשם בארה"ב. כשיוסטון הודיעה על תקיפת בראון, היא רשמה בהודעתה שהוא סובל מפגיעות בפניו, וכעת ב-"The Athletic" מקורבים לשחקן מצוטטים ואומרים שהם חששו לחייו אחרי התקיפה מחוץ למועדון שנקרא "Booby Trap".

על פי הדיווח החדש, בראון הגיע למועדון יחד עם מספר חבריו לרוקטס ונותר מוכה ומדמם בסיום. עם יציאתו מהמועדון הוא ניסה בטעות לעלות על הוואן הלא נכון, מה שגרם לחילופי דברים עם אלה שישבו בתוכו, והדבר הסלים לאלימות.

סטרלינג בראון | Hannah Foslien/Getty Images

בארה"ב מצטטים מקור ששפך אור על המקרה: "יושבי הוואן הכו את בראון ואחד מהם ניפץ לו בקבוק בראש. היה דם בכל מקום". חברו לקבוצה של בראון, קווין פורטר ג'וניור, התערב ונפגע קלות גם הוא. על פי הדיווח, חלק משחקני יוסטון עזבו את המועדון קודם למקרה.

פורטר שיחק יום אחרי התקרית מול מיאמי, שניצחה 91:113, בעוד בראון כמובן לא לקח חלק בהתמודדות. הרוקטס ציינו כי הסיבה בעקבותיה בראון נעדר היא פציעה בברך, אך מובן כי המועדון לא סיפר הכל, ודו"ח משטרתי התפרסם בתקשורת בארה"ב היום.

על פי הדו"ח, בראון, שנלקח לחקירה, התעקש שלא למסור מידע. כשהוא הגיע לחדר המיון "היה דם בכל מקום שטפטף על כל הרצפה". על פי הדיווחים, הרופאים חששו שהוא יסבול מקרישת דם בעקבות הפגיעות בראשו.

קווין פורטר ג'וניור | Michael Reaves/Getty Images

גורם צוטט ב"The Athletic" ואמר: "אם הוא לא היה חזק וקשוח פיזית, אולי הוא לא היה יוצא חי מהתקרית ביום ראשון. הוא יכול היה למות". בראון נזקק לתפרים, עבר בדיקות ושוחרר יום לאחר מכן. דובר ה-NBA ציין כי האירוע בחקירה.

סטיבן סיילאס, מאמן יוסטון, התייחס לאירוע החריג וסיפר: "זה לא מצב קל. צריך להישאר חזקים וחיוביים". כמו כן, המאמן סיפר כי פורטר, שלא שיחק בלילה האחרון מול יוטה, ייעדר גם משני המשחקים הקרובים מול לוס אנג'לס קליפרס ודנבר. הסיבה – הוא הפר את פרוטוקול הבריאות והבטיחות של ה-NBA, שנעשה בעקבות הגבלות הקורונה.

סטיבן סיילאס | Katelyn Mulcahy/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי