כמו מייקל ג'ורדן ורג'י מילר: מופע הקלאץ' של פול עצר את הניקס

כריס פול | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

הרכז הוביל את פיניקס לניצחון חוץ אדיר על הקבוצה החמה בליגה עם סלים מדהימים בדקה האחרונה: "צריך להוריד בפניו את הכובע". בארה"ב השוו את התצוגה לשתי האגדות שכיכבו בגרדן נגד ניו יורק בשנות התשעים

(גודל טקסט)

הקבוצה החמה בליגה, ניו יורק ניקס, נעצרה הלילה (בין שני לשלישי) לאחר תשעה ניצחונות רצופים כשהפסידה בביתה 110:118 לפיניקס סאנס. כריס פול כיכב אצל האורחת עם 20 נקודות, כולל כמה סלים מדהימים בדקות האחרונות, שלא הותירו לניקס שום סיכוי. הרכז, שיחגוג בשבוע הבא יום הולדת 36, מוביל את הקבוצה מאריזונה להופעה ראשונה בפלייאוף מאז 2009/2010, והתצוגה שלו הוכיחה כמה הוא משמעותי למהפך שהקבוצה עשתה השנה.

בדקה האחרונה, הרכז הוותיק קלע סל מטורף לאחר שהסתובב וזרק על הבאזר של שעון ההתקפה, והעניק לקבוצתו יתרון יקר של חמש נקודות. לאחר מכן, שלשה מדויקת הגדילה את ההפרש לשמונה וחתמה את תוצאת המשחק. ב-ESPN החמיאו ורשמו שהמופע של פול באולם המדיסון סקוור גרדן "הזכיר את התצוגות של היריבים הגדולים של הניקס בשנות ה-90, מייקל ג'ורדן ורג'י מילר". הגארד של הקבוצה המפסידה, דריק רוז, הודה: "זריקות משוגעות, אין ספק".

פול עצמו סיפר על התחושה המיוחדת שמתלווה למשחקים בניו יורק: "אין מקום יותר טוב לשחק בו. עם האנרגיה שיש בגרדן, זה לא משחק רגיל. הניקס קבוצה קשוחה. הם משחקים חזק, משחקים בצורה הנכונה ומאומנים היטב".

דווין בוקר, כריס פול | Elsa/Getty Images

מאמנו, מונטי וויליאמס, חילק שבחים: "כריס עושה מהלכים כאלה ואני שמח באני בצד שלו. אני שמח שהוא משתלט על משחקים. כשהוא איבד את הכדור ברבע הרביעי, ראו על הפנים שלו שהוא הרגיש רע עם זה. מיד לאחר מכן, הוא עשה מהלכים שרק הוא ועוד בודדים אחרים מסוגלים להם".

גם חברו לקו האחורי הנהדר, דווין בוקר, החמיא לרכז האגדי: "ידענו שבגלל הרצף שלהם, יהיה קרב, אבל פול הוא כמו תעודת ביטוח. שמרו עליו טוב בהתקפות הללו, אבל לפעמים אין מה לעשות. זה כריס פול, הוא עושה את הפעולות הללו וצריך להוריד בפניו את הכובע".

כאמור, עבור הניקס מדובר בקטיעת הרצף הנהדר של תשעה ניצחונות רצופים, ולאחר המשחק הבא נגד שיקגו בבית, היא תצא למסע של שישה משחקים במערב, כולל מפגש נוסף נגד הסאנס. כוכב הקבוצה, ג'וליוס רנדל, מעדיף להביט קדימה: "הרצף נגמר. צריך לנצח את המשחק הבא".

ג'וליוס רנדל. הרצף נגמר | Elsa/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי