דאלאס דרסה את הווריירס, ברוקלין הבטיחה מקום בפלייאוף

לוקה דונצ'יץ' | Noah Graham/NBAE via Getty Images

המאבס סגרו עניין תוך רבע אחד בדרך ל-103:113 על גולדן סטייט, דונצ'יץ' קלע 39 נקודות. הנטס שריינו את הכרטיס בזכות ריצה מאוחרת ו-116:103 על טורונטו, ניצחונות גם למילווקי ולפורטלנד. OKC נמנעה משיא שלילי

(גודל טקסט)

שישה משחקים נערכו הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA ובאופן משעשע משהו, בכולם ניצחה הקבוצה האורחת. במוקד, דאלאס הביסה ללא תנאי את גולדן סטייט. גם ברוקלין ומילווקי רשמו ניצחונות, על טורונטו ושארלוט בהתאמה, בעוד בוסטון הופתעה בביתה על ידי אוקלהומה סיטי ואינדיאנה נכנעה לפורטלנד.

גולדן סטייט ווריירס – דאלאס מאבריקס 133:103

במפגש הקודם בין הקבוצות קיבלנו דו-קרב משוגע ויוצא דופן בין סטף קרי ללוקה דונצ'יץ', שקלעו 57 ו-42 נקודות בהתאמה, כאשר דאלאס ירדה כמנצחת בסופו של דבר. גם הלילה המאבריקס עשו את העבודה, אלא שבמקרה הזה היא הייתה קלה הרבה יותר. האורחת ניצחה 12:36 את הרבע הראשון והפכה את שארית המשחק לגארבג' טיים, כאשר ההפרש טיפס עד ל-43. דונצ'יץ' הצטיין עם 39 נקודות ו-8 אסיסטים, כולל 15/23 מהשדה וכל זאת ב-28 דקות על הפרקט בלבד. מן העבר השני, קרי הסתפק "רק" ב-27.

טורונטו ראפטורס – ברוקלין נטס 116:103

מוליכת המזרח פיגרה 90:84 בתחילת הרבע האחרון, אך הגיבה בריצת 2:16 שהחזירה לה את השליטה במשחק ושלשה של קווין דוראנט כשנותרו פחות משתי דקות העמידה את ההפרש על 10, מה שסגר עניין לטובת הנטס, שרשמו ניצחון שלישי רצוף והבטיחו סופית את המקום בפלייאוף. שבעה מתוך שמונה שחקנים ששיתף סטיב נאש קלעו בדו ספרתי, בראשם ג'ף גרין שסיים עם 22. לדוראנט היו 17 ו-10 ריבאונדים, קיירי אירווינג הסתפק ב-9 נקודות בלבד והוסיף 6 ריבאונדים. קייל לאורי קלע 24 עבור טורונטו, שקיבלה 21 מאו ג'י אנונובי.

אירווינג ודוראנט. ברוקלין המשיכה לנצח | Julio Aguilar/Getty Images

שארלוט הורנטס – מילווקי באקס 114:104

אחרי שנכנעו להם בשני המפגשים הקודמים העונה, הבאקס נמנעו מסוויפ עונתי מול ההורנטס והתאוששו מהפסד לאטלנטה הוקס שלשום, כאשר האורחת נעצרה לאחר שני ניצחונות רצופים. מילווקי השתלטה על המשחק כבר ברבע הראשון והובילה ב-18 הפרש לפני ההפסקה, בור שהיה גבוה מדי לטיפוס עבור שארלוט. יאניס אנטטוקומפו הוביל את המנצחת עם 29 נקודות, 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, ברוק לופז הוסיף 22 נקודות. דבונטה גרהאם קלע 25 בצד השני, מיילס ברידג'ס רשם 21 ו-10 ריבאונדים.

בוסטון סלטיקס – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 119:115

ללא שיי גילג'וס-אלכנסדר שנפצע בכף רגלו לפני יותר מחודש, אוקלהומה סיטי רשמה 14 הפסדים רצופים ואחד נוסף הלילה היה מהווה את הרצף השלילי הכי ארוך בתולדות המועדון, אז הת'אנדר החליטו שזה מספיק להם והפתיעו בחוץ את הסלטיקס, ששיחקו ללא ג'ייסון טייטום וקמבה ווקר ונוצחו בפעם השלישית ברצף. למרות שאיבדה 27 כדורים, האורחת הובילה במשך רוב המשחק וקלעה 13 שלשות מתוך 30 זריקות בדרך לניצחון. לוגנץ דורט הוביל את הקלעים עם 24 נקודות, דריוס באזלי הוסיף 21. בבוסטון, ג'יילן בראון רשם 39 ו-11 ריבאונדים, הרוקי פייטון פריצ'ארד סיפק שיא קריירה של 28 נקודות.

מרכוס סמארט. בוסטון שוב הפסידה | Brian Babineau/NBAE via Getty Images

אינדיאנה פייסרס – פורטלנד טרייל בלייזרס 133:112

הקבוצה מהמערב עצרה רצף של חמישה הפסדים ובלמה את המארחת שהגיעה אחרי שלושה ניצחונות, זאת בהובלתו של גיבור מפתיע למדי. אלוף ההטבעות המכהן, אנפרני סימונס, הצטיין דווקא בשלשות הפעם וצלף לא פחות מתשע כאלה, כשרק בניסיון העשירי שלו מחוץ לקשת הוא "הצליח" להחטיא. סימונס הפך לראשון שפוגע בתשעת הניסיונות הראשונים שלו מחוץ לקשת במשחק מאז ינואר 2019, אז קליי תומפסון ירה 10 שלשות ללא החטאה. לשחקן בן ה-21 היו 27 נקודות ודמיאן לילארד סייע לו עם 23, סי ג'יי מקולום הוסיף 20. אינדיאנה, שחסרה הרבה שחקנים משמעותיים כמו דומנטאס סאבוניס, מיילס טרנר, טי ג'יי וורן וג'רמי לאמב, קיבלה 18 נקודות הן ממלקולם ברוגדון והן מאושיי בריסט.

תוצאה נוספת: יוסטון רוקטס – מינסוטה טימברוולבס 114:107

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי