ווסטברוק רחוק חמישה טריפל דאבל מהשיא: "יכולים להיות מפחידים"

איש סמית', בראדלי ביל וראסל ווסטברוק | Patrick Smith/Getty Images

הכוכב ממשיך להדהים את ארה"ב ומוביל את וושינגטון וויזארדס לעבר הפלייאוף, לאחר 107:116 על לוס אנג'לס לייקרס הוא אמר: "אין אחד בקבוצה שיכול להגיד שאני לא חבר טוב". אבדיה הפצוע צפה מקרוב, ברוקס מאושר

(גודל טקסט)

מי היה מאמין שוושינגטון וויזארדס תנצח תשעה מ-10 משחקים ותמצא את עצמה גם בישורת האחרונה של הסדירה בתמונת הפלייאוף? ללא דני אבדיה שגמר את העונה, בראדלי ביל וראסל ווסטברוק העבירו הילוך והקבוצה מהבירה הכניעה הלילה (בין רביעי לחמישי) גם את לוס אנג'לס לייקרס בדרך לניצחון 107:116.

לברון ג'יימס עדיין נעדר ולא יכול היה לסייע לאלופה, אבל אנתוני דייויס שיחק וגם 26 נקודות שלו לא הצליחו לעצור את הוויזארדס – גם כי בראדי ביל השיב עם 27 נקודות ובעיקר כי ראסל ווסטברוק רשם את הטריפל דאבל ה-176 שלו בקריירה, ה-30 העונה וה-13 בחודש אפריל בלבד!

18 נקודות, 18 ריבאונדים ו-14 אסיסטים רשם ווסטברוק שבחמש השנים האחרונות מעמיד ממוצע מטורף של 26.1 נקודות, 10.2 ריבאונדים ו-10 אסיסטים ונמצא במרחק של שישה טריפל-דאבל נוספים משבירת שיא כל הזמנים של אוסקר רוברטסון.

לאחר הופעה משובחת נוספת אמר ווסטברוק: "כדורסל זה משחק כיף וצריך ליהנות ממנו, וזה מה שקורה עכשיו. אני נהנה לשחק ולנצח, זה כיף. אין אפילו שחקן אחד בקבוצה, מאמן, איש צוות, אף אחד לא יכול לומר שאני חבר לא טוב לקבוצה או בן אדם רע. אני אחד שרוצה לראות את חברים שלו מצליחים, זה הכל. אני רוצה לראות את חבריי לקבוצה מצליחים, את הצוות המקצועי מצליח, את כולם נהנים ומצליחים".

עוד אמר ווסטברוק: "אני צריך כמנהיג להביא את האנרגיה וכולם היום הביאו אנרגיה אחרי ההפסד האחרון. אנחנו יכולים להיות מאד מפחידים כשאנחנו בריאים".

רגע גדול במשחק היה גם כאשר רוי האצ'ימורה הטביע על אנתוני דייויס ועל כך אמר הפורוורד היפני: "חשבתי שהחטאתי את זה ולא היה לי מושג שזה נכנס. הסתכלתי על 'ראס' וצחקתי. היו הטבעות אדירות ואני חושב שאיש סמית' קלע את הכי יפה".

המאמן סקוט ברוקס התייחס בסיום לעובדה שהמשחק שודר בכל רחבי ארה"ב: "אני שמח שבחרו לשדר את המשחק שלנו בערוץ טלוויזיה לאומי, ב-ESPN. אני חושב שהרווחנו את זה ביושר, יש לנו שני שחקנים ברמה הגבוהה ביותר וכולם עובדים קשה".

אבדיה צופה בחבריו. המומנטום בשיאו | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי