פול לא מסתפק בעלייה לפלייאוף, בוקר: "סתמתי במשך חמש שנים"

דווין בוקר | Christian Petersen/Getty Images

פיניקס סאנס תשוב למעמד הנכסף לראשונה מאז ימי נאש וסטודמאייר ב-2009/10, הרכז הוותיק שישתתף בפלייאוף זו השנה ה-11 ברציפות העלה את רף הציפיות: "לא היה קשה להעפיל". וגם: הכוכב פרק תסכול וכבר לא יכול לחכות

קבוצות: פיניקס סאנס
(גודל טקסט)

לראשונה מאז 2009/10, פיניקס סאנס שוב בפלייאוף ה-NBA. כבר 11 שנה עברו מאז הקבוצה האחרונה של הסאנס שהשתתפה בפלייאוף, אז היו אלה סטיב נאש ואמארה סטודמאייר שהובילו את הקבוצה למאזן השלישי בטיבו במערב ועד לגמר האיזורי בו נכנעה הקבוצה 4:2 ללוס אנג'לס לייקרס שהמשיכה כל הדרך לזכייה באליפות.

דווין בוקר, כוכב הקבוצה מ-2015 שלא זכה לטעום פלייאוף עד היום, סיפר היום על התחושות לאחר הניצחון על לוס אנג'לס קליפרס שהבטיח את המקום בפלייאוף: "במשך חמש שנים סתמתי את הפה, זו הייתה תקופה ארוכה ועכשיו ההרגשה נהדרת. כל מי ששיחק בפיניקס בעבר יודע לספר שפיניקס בפלייאוף זו קבוצה אחרת לגמרי, רמה אחרת לגמרי ותאמינו לי שאני כבר מצפה לפלייאוף. אני מחכה כבר שנגיע לשם ובטוח שהאווירה, האנרגיה והשיח על העיר יהיה שונים".

לצדו של בוקר מככב העונה גם הרכז הוותיק כריס פול, שיחגוג בשבוע הבא את יום הולדתו ה-36 והלילה זכה לקריאות "MVP" מהקהל בניצחון הראשון העונה על הקליפרס. "אני מרגיש שאני אומר לכם כל הזמן: אני יודע מי אני. ידעתי לאן אני נכנס כשהגעתי לפיניקס, ידעתי למה בוקר מסוגל והוא גם דיבר איתי על החברים לקבוצה וגם הכרתי את המאמן מונטי וויליאמס וידעתי איזה כדורסל הוא משחק. כשהגעתי ראיתי למה הקבוצה מסוגלת וזה מיוחד מה שנבנה כאן".

דווין בוקר ודיאנדרה אייטון | Barry Gossage/NBAE via Getty Images

עבור פול תהיה זו הופעה 11 ברציפות בפלייאוף והשחקן היחיד שלזכותו רצף ארוך יותר הוא ג'יימס הארדן שכבר השתתף בכל 11 משחקי הפלייאוף האחרונים. על כך אמר פול: "זה לא היה קשה להגיע עם פיניקס לפלייאוף, זו פשוט עבודה שצריך לעשות. מדובר כאן בהזדמנות שצריך לקחת ואם אתה עובד קשה, אתה מצפה לעמוד ביעד".

וויליאמס, בעונתו השנייה כמאמן הראשי בפיניקס, סיפר על הערכתו הרבה לפול כמנהיג על הפרקט ומחוצה לו: "אני לא יודע להסביר איך בתקופה הקצרה שלי כאן הצלחנו לעלות לפלייאוף בצורה כזו", אמר בהתייחס לכך שבעונה שעברה סיימה הקבוצה במאזן 39:34 והעונה היא ב-18:44, "כמו שאמרתי לשחקנים – צריך להשיג עוד ועוד ועוד. אנחנו לא מסתפקים במה שהשגנו עד כה. עשינו דבר עצום עבור הארגון, האוהדים והעיר, אבל אנחנו עוד יכולים להשתדרג ולהתקדם כדי להגיע לדרך שבה אנחנו רוצים לשחק".

כריס פול | Barry Gossage/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי