50 נק' לקווין פורטר, 136:143 ליוסטון על מילווקי. יאניס נפצע

יאניס אנטטוקומפו | Brandon Todd/NBAE via Getty Images

תצוגת ענק לקלע בן ה-20, שקבע שיא קריירה. ה-MVP המכהן נקע את הקרסול. 42 נק' לדוראנט בניצחון ברוקלין על אינדיאנה, 37 לסטף בהפסד גולדן סטייט למינסוטה. דאלאס גברה על דטרויט, טורונטו נכנעה לדנבר

(גודל טקסט)

שישה משחקים נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) ב-NBA, כשמוקד יאניס אנטטוקומפו נפצע אחרי דקה בלבד על הפרקט, מילווקי לא הסתדרה בלעדיו והפסידה ליוסטון בתצוגת שיא של קווין פורטר ג'וניור. כמו כן, ברוקלין גברה על אינדיאנה וגולדן סטייט הפסידה למינסוטה. כמו כן, דאלאס ניצחה את דטרויט, ניו אורלינס גברה על אוקלהומה וטורונטו הפסידה לדנבר.

אינדיאנה – ברוקלין 130:113

ניצחון רביעי ברציפות לקבוצה בעלת המאזן הטוב ביותר ב-NBA. הפייסרס רשמו הפסד שני ברצף. חניכיו של סטיב נאש הציגו עליונות ברורה לאורך כל המשחק ונהנו מערב מצוין של קווין דוראנט, שסיים עם 42 נקודות ו-10 אסיסטים. אליזה ג'ונסון הוסיף 20 נק' וקטף לא פחות מ-21 ריבאונדים. אצל המפסידה, 36 נק' של קאריס לוורט לא הספיקו.

הרבע הראשון הסתיים ב-28:35 לנטס, שכמעט לכל אורכו של הרבע השני הובילו ביתרון דו ספרתי וירדו למחצית ב-52:66. ברבע השלישי ברוקלין המשיכה לטייל לעבר הניצחון, רשמה את הפרש השיא שלה במשחק (23 נק') וסיימה אותו ב-93:111. לקראת סוף המשחק אינדיאנה הצליחה לצמק מעט את הפער ולרדת מדו ספרתי, אך ריצת 0:9 של הנטס בסיום הגדילה את ההפרש וחתמה את הניצחון.

קווין דוראנט | Ron Hoskins/NBAE via Getty Images

יוסטון – מילווקי 136:143

הבאקס צריכים לדאוג. יאניס אנטטוקומפו עלה בחמישייה כמובן, אך כבר לאחר דקה נאלץ לרדת מהפרקט כשנפצע ונקע את קרסול רגל ימין. ללא ה-MVP המכהן, מילווקי התקשתה ונכנעה לרוקטס, שהצליחו לנצח אחרי חמישה הפסדים רצופים. יוסטון עשתה זאת בעיקר בזכות יכולת שיא של קווין פורטר ג'וניור בן ה-20, שקבע שיא קריירה עם 50 נק', אליהן הוסיף גם 11 אס' ביום פשוט גדול.

הרבע הראשון היה שייך לבאקס, שהובילו לכל אורכו, עלו גם להפרש של 14 נקודות זמנית, וסיימו אותו ב-29:38. לאורך רוב הרבע השני מילווקי הובילה בדו ספרתי וירדה למחצית ב-65:73. ברבע השלישי יוסטון הצליחה להיכנס לעניינים, לעלות ליתרון ראשון במשחק, והרוקטס הובילו בסיומו 98:104. הקבוצות עלו לרבע אחרון מטורף וצמוד, בו מילווקי הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון זמנית, אך לאבד אותו לקראת הסיום ולהיכנע ליוסטון.

קווין פורטר ג'וניור | Robert Seale/NBAE via Getty Images

מינסוטה – גולדן סטייט 114:126

הפסד שני ברציפות לווריורס, בעוד הטימברוולבס המשיכו את התקופה הטובה וסופרים ארבעה ניצחונות רצופים. הרבע הראשון היה צמוד, אך בשניות האחרונות שלו מינסוטה הצליחה לברוח מעט ולסיים אותו ב-25:35. למחצית הקבוצה ירדה ב-58:60 דחוק. ריצה יפה של המארחת בתחילת הרבע השלישי הביאה אותה ליתרון דו ספרתי, אך היא איבדה אותו לקראת סיום הרבע, גולדן סטייט הפכה והובילה 89:91 בסיומו. גם הרבע האחרון היה צמוד, אך ארבע דקות לסיום הווריורס נקלעו לפיגור של 10 נק', ומשם מינסוטה שמרה על היתרון עד לסיום. סטף קרי סיים עם 37 נק', 6 ריב' ו-8 אס' שלא הספיקו לקבוצתו.

סטף קרי | Harrison Barden/Getty Images

תוצאות נוספות

דטרויט – דאלאס 115:105
דנבר – טורונטו 111:121
אוקלהומה – ניו אורלינס 109:95

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי