לברון ג'יימס: "צריך לפטר את מי שהמציא את הפליי-אין"

לברון ג'יימס | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

"המלך" סובל כאבים בקרסול ונטש את המשחק נגד הרפטורס ברבע ה-4, לוס אנג'לס לייקרס שוב הפסידה, הסתבכה לקראת הפלייאוף והכוכב הביע את דעתו. ווגל על הפציעה: "החלטנו לא לסכן אותו". דייויס: "אנחנו במקום נמוך"

(גודל טקסט)

לברון ג'יימס חזר בסוף השבוע לפרקט אחרי שנעדר מ-20 משחקים ולא הצליח לסייע ללוס אנג'לס לייקרס לשוב למסלול הניצחונות, אבל אם משחק החזרה נגד סקרמנטו קינגס שהסתיים ב-110:106 היה פושר ומבחינת "המלך" איפשר לו להסיר חלודה, הלילה (בין ראשון לשני) הוא נאלץ להיכנע לכאבים ונטש את הפרקט בעיצומו של המשחק.

לברון ג'יימס נעדר בשבועות האחרונים בעקבות נקע בקרסול ימין ולאחר שגם הלילה בהפסד 121:114 לטורונטו רפטורס הוא התלונן על כאבים בקרסול ונאלץ לנטוש, החשש הוא ש"המלך" חזר מוקדם מדי ואולי החמיר את המצב. לברון ג'יימס ירד לספסל ברבע הרביעי וכבר לא חזר לשחק, כך שספק גדול אם הוא ישוב למשחק מחר נגד דנבר נאגטס בניסיון לסייע לקבוצתו למנוי הפסד רביעי ברציפות.

המאמן פרנק ווגל אישר בנוגע ללברון: "הוא סובל מכאבים בקרסול ונאבק בהם, אנחנו החלטנו להוציא אותו ולא להחזיר למשחק. נראה איך הוא ירגיש מחר ונקבל החלטה". זה היה הפסד שישי של לוס אנג'לס לייקרס בשבעת המשחקים האחרונים והסופרסטאר השני של הקבוצה, אנתוני דייויס, הודה: "זה המקום הכי נמוך שהיינו בו, אבל מכאן אפשר רק לעלות".

לברון ג'יימס רשם הלילה 28 דקות ובהן קלע 19 נקודות (6 מ-11 מהשדה), קטף שבעה כדורים חוזרים ומסר שישה אסיסטים – ועלה למקום ה-19 ברשימת קלעי כל הזמנים ב-NBA. זהו גם היה שיפור קל לעומת המאזן מהמשחק בשבת נגד סקרמנטו (16 נקודות, 8 כדורים חוזרים ו-7 אסיסטים ב-32 דקות), אולם השאלה היא האם הוא ישוב לשחק כבר מחר או שמא היעדרות נוספת לפניו.

חזרתו של ג'יימס היא קריטית לאור העובדה ששרשרת ההפסדים האחרונה הובילה לכך שעל הלייקרס להילחם על המקום בפלייאוף במשחקים שנותרו לה עד תום העונה, וזו סדרת משחקים קשה במיוחד – נגד דנבר בבית, ללוס אנג'לס קליפרס בחוץ, פורטלנד טרייל בלייזרס בחוץ, פיניקס סאנס, ניו יורק ניקס יוסטון רוקטס בבית ומול אינדיאנה פייסרס וניו אורלינס הורנטס בחוץ במחזורי הסיום. הלייקרס במאזן 28:36 וזהו מאזן זהה לשל דאלאס מאבריקס ופורטלנד שבמקום השביעי.

מכיוון שנעשה שינוי בשיטה ומעתה יש גם את טורניר הפליי-אין, לוס אנג'לס לייקרס בסכנה ועל כך אמר ג'יימס: "מי שחשב על החרא הזה, צריך לפטר אותו. אני לא מודאג, אבל צריך לראות שהקרסול שלי בריא ושאני כשיר כפי שהייתי לפני הפציעה. זו תקופה לא פשוטה, אבל אנחנו נהיה בסדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי