ניצחון גדול ללייקרס בתום מותחן, ווסטברוק וקרי התפוצצו

אנתוני דייויס, קנטאביוס קולדוול פופ | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

האלופה התאוששה דווקא נגד אחת היריבות החזקות במערב, דייויס הכריע עם חסימה חשובה ב-89:93. טריפל-דאבל אדיר לרכז וושינגטון ב-141:154 על אינדיאנה, כוכב הווריירס קלע 41 והכניע את הפליקנס

(גודל טקסט)

שבעה משחקים נערכו הלילה (בין שני לשלישי) ב-NBA וסיפקו לנו מספר ציוני דרך מרשימים של כמה שחקנים, אך גולת הכותרת שייכת לאלופה לוס אנג'לס לייקרס שהכניעה את דנבר הנאגטס המעולה בתום מותחן, למרות שחסרה את לברון ג'יימס. בנוסף, יוטה ניצחה את סן אנטוניו, ראסל ווסטברוק העמיד שורה סטטיסטית אדירה והוביל את וושינגטון לניצחון על אינדיאנה, גולדן סטייט המשיכה במומנטום כשגברה על ניו אורלינס וגם פילדלפיה, ניו יורק ואטלנטה השיגו ניצחונות חשובים.

לוס אנג'לס לייקרס – דנבר נאגטס 89:93

דווקא ללא לברון ג'יימס, שסבל שוב מכאבים בקרסול, ומול הנאגטס הלוהטים שניצחו 9 מתוך 10 משחקיהם האחרונים, הלייקרס קטעו רצף של שלושה הפסדים ושמרו על המקום השישי במערב, תוך כדי שהם משתווים במאזן לדאלאס מאבריקס. במשך שלושה רבעים צמודים, אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לפתוח פער גדול משש נקודות, ודווקא לאחר שהאלופה ברחה לפלוס 14 ברבע האחרון, דנבר הגיבה בריצת 4:16 והקטינה את ההפרש לשתיים בהובלתו של המועמד ל-MVP: ניקולה יוקיץ'. טיילן הורטון-טאקר ענה עם סל מכריע לזכות הלייקרס והמילה האחרונה הייתה של אנתוני דייויס, שחסם ניסיון שלשה של פקונדו קמפאסו בהתקפה האחרונה של האורחת. דייויס הוביל את המנצחת עם 25 נקודות, אלכס קארוסו הוסיף 11. ניקולה יוקיץ' קלע 32 בצד השני, מייקל פורטר ג'וניור תרם 19.

יוטה ג'אז – סן אנטוניו ספרס 99:110

אחרי שאיבדו את פסגת המערב לפיניקס, הג'אז השוו את מאזנם לזה של הסאנס, בעוד הספרס המשיכו לאבד גובה עם הפסד רביעי רצוף ונותרו במקום ה-10 במערב. בויאן בוגדנוביץ' עמד בראש רשימת הקלעים של יוטה בפעם הרביעית ברצף, עם 25 נקודות. רודי גובר המצוין הוסיף 24 ו-15 ריבאונדים, יחד עם שלוש חסימות. דמאר דרוזן הוביל את סן אנטוניו עם 22 נקודות, 17 היו לרודי גיי.

דייויס. ניצחון גדול וחשוב לאלופה | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

וושינגטון וויזארדס – אינדיאנה פייסרס 141:154

במשחק שבו העשירית במזרח אירחה את התשיעית, הוויזארדס התקרבו למרחק של חצי משחק בלבד מהפייסרס בטבלה בזכות טריפל-דאבל נוסף תוצרת ראסל ווסטברוק. הגארד רשם את המשחק השלישי בתולדות ה-NBA שבו שחקן מוריד לפחות 20 ריבאונדים ומוסר 20 אסיסטים ומעלה, כשסיים עם 14 נקודות, 21 ריבאונדים ו-24 אסיסטים (שווה לשיא הקריירה שלו). רוי האצ'ימורה ובראדלי ביל בלטו ברשימת הקלעים, עם 27 ו-26 בהתאמה. דומנטאס סאבוניס שוב סיפק מספרים אדירים עבור אינדיאנה, עם 32 נקודות, 19 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, אך לא מנע הפסד.

ממפיס גריזליס – ניו יורק ניקס 118:104

האורחת הבטיחה לעצמה מאזן חיובי בסיום העונה, לראשונה מאז 2012-13, לאחר שהשיגה את ניצחונה ה-12 ב-13 המשחקים האחרונים, למרות שאפשרה לממפיס לצמק פער של 17 נקודות לחמש בלבד ברבע האחרון. המאמן טיילור ג'נקינס וג'ה מוראנט הורחקו בדקות הסיום אחרי שספגו שתי עבירות טכניות כל אחד. ג'וליוס רנדל ודריק רוז הובילו את ניו יורק עם 28 ו-25 נקודות בהתאמה, דילון ברוקס בלט עם 25 בצד השני.

ווסטברוק. עוד טריפל-דאבל אדיר | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images

ניו אורלינס פלינקס – גולדן סטייט ווריירס 123:108

הווריירס ניצלו את ההפסדים של ממפיס וסן אנטוניו כדי לעלות לטפס למקום השמיני במערב, אחרי שהשתלטו על המשחק כבר ברבע הראשון בזכות פתיחה מוחצת של סטף קרי, שקלע 17 מתוך 41 הנקודות שלו באותן דקות. דריימונד גרין, שמסר 15 אסיסטים וקבע את שיא כל הזמנים לעונה אחת עבור שחקן שאינו רכז, רשם טריפל-דאבל כשהוסיף 10 נקודות ו-13 ריבאונדים. אנדרו וויגינס קלע 26. את הפליקנס המאכזבים הוביל זאיון וויליאמסון עם 32 נקודות, ברנדון אינגרם תרם 19.

אטלנטה הוקס – פורטלנד טרייל בלייזרס 114:123

בקרב בין שתי הקבוצות שכל אחת מהן נמצאת במאבקי מיקום באזור שלה, דנילו גלינארי סחף את המארחת לניצחון שני רצוף עם ערב קליעה שכלל שבע שלשות ו-28 נקודות בסך הכל. ההוקס במקום החמישי במזרח, בעוד הבלייזרס שמקרטעים לאחרונה פספסו הזדמנות לעקוף את הלייקרס בדרך למקום השישי במערב. גם בוגדן בוגדנוביץ' הצטיין באטלנטה עם שבע שלשות משלו ו-25 נקודות, טריי יאנג הנפלא הוסיף 21 ו-11 אסיסטים. דמיאן לילארד קלע 33 בצד השני, 20 היו לסי ג'יי מקולום וכרמלו אנתוני, שתרם 14, עלה למקום ה-10 בטבלת קלעי ה-NBA בכל הזמנים.

שיקגו בולס – פילדלפיה סבנטי סיקסרס 106:94

קבוצתו של דוק ריברס שמרה על המומנטום במאבק על פסגת המזרח מול ברוקלין נטס, עם ניצחון חמישי ברציפות שהשאיר אותה במקום הראשון. שחקני החמישייה של פילי התחלקו יפה בנקודות וכל אחד מהם קלע בספרות כפולות, כאשר טוביאס האריס הוביל עם 21, בן סימונס תרם 15 וג'ואל אמביד סיים עם דאבל-דאבל שקט של 13 נקודות ו-10 ריבאונדים. קובי ווייט סיפק 23 אצל הבולס, שהפסידו בפעם הרביעית ברציפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי