ווסטברוק עשה היסטוריה, ברוקס: "הוא הרכז השני הכי טוב אי פעם"

ראסל ווסטברוק | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images

כוכב וושינגטון וויזארדס, שסיפק טריפל דאבל בניצחון על אינדיאנה, רשם הישג נדיר ולא פחד להצהיר: "אני הפליימייקר הטוב ביותר ב-NBA". גם המאמן נרגש: "אין רכזים שעושים את מה שהוא עושה. הוא לא נורמלי"

(גודל טקסט)

לא מעט משחקים לקח לוושינגטון וויזארדס מודל 20/21 להתחבר כקבוצה, אך לאחר שהפגינו יכולת עגומה בחצי הראשון של העונה, שחקניו של סקוט ברוקס התעוררו בזמן ונכנסו לעניינים. הלילה (בין שני לשלישי) וושינגטון רשמה את ניצחונה ה-13 ב-16 המשחקים האחרונים, כאשר גברה 141:154 על אינדיאנה פייסרס וצימקה את הפער ממנה בטבלת המזרח לחצי משחק בלבד. בזמן שדני אבדיה הפצוע צופה מהצד, חבריו ממשיכים להשתפר וחולמים על כרטיס לפלייאוף דרך טורניר הפליי-אין.

הוויזארדס קבעו הלילה שיא מועדון של 50 אסיסטים במשחק אחד, כשכמעט מחציתם נמסרו על ידי ראסל ווסטברוק. הרכז עשה היסטוריה כשהפך לשחקן היחיד אי פעם שמשלים שני משחקים בקריירה עם 20 אסיסטים ו-20 ריבאונדים לפחות, אחרי שהשווה את שיא הקריירה שלו עם 24 אסיסטים וקבע שיא קריירה חדש של 21 ריבאונדים, ובנוסף קלע 14 נקודות בדרך לטריפל דאבל ה-178 בקריירה – שלושה פחות משיאן כל הזמנים, אוסקר רוברטסון. 32 טריפל דאבלים העונה סופר ווסטברוק, שהבטיח הלילה כי גם אם יסיים את כל שבעת המשחקים שנותרו ללא נקודות, ריבאונדים ואסיסטים, עדיין יהיה לו ממוצע טריפל דאבל עונתי, בפעם הרביעית בקריירה.

"אני מרגיש שאני הפליימייקר הכי טוב בליגה", אמר ווסטברוק, שמוביל את ה-NBA בממוצע האסיסטים עם 11 למשחק. "בכל ערב אני מנסה למצוא דרכים להשפיע ולהרים את הקבוצה שלי, זה היה אחד מאותם ערבים שדברים מסוימים מסתדרים. כרכז, אתה חייב להיות מסוגל לשפר את הסובבים אותך ואני מתגאה מאוד במאמץ, באנרגיות ובזמן שאני משקיע בשביל זה".

המאמן סקוט ברוקס שפע מחמאות לווסטברוק: "רכזים לא עושים את מה שהוא עושה. הוא לא נורמלי. הם לא בנויים בצורה הזאת. אולי יש כאלה שקולעים יותר טוב, או עושים דברים מסוימים יותר טוב, אבל אין אף אחד בהיסטוריה של המשחק שמסוגל לעשות את מה שהוא עושה בדף הסטטיסטיקה. תמיד אמרתי שהוא כנראה ייזכר כרכז השלישי הכי טוב אי פעם, אבל אני חושב שהוא עבר אחד. הוא כנראה ייזכר בתור השני הכי טוב, הראשון הוא כמובן מג'יק ג'ונסון. הוא לא מוערך מספיק, אין רכזים שעשו את מה שהוא עושה. אף אחד".

עוד הוסיף האיש על הקווים: "הוא MVP על המגרש ומחוצה לו בכל ערב. אם הוא היה אנוכי, הוא היה מנסה לעשות משחק של 20-20-20, אבל הוא הרגיש מאוד בנוח עם זה שהוא לקח רק שלוש זריקות במחצית הראשונה. אין הרבה כוכבים בליגה הזאת שהיו מרגישים עם זה בנוח".

ווסטברוק. שורה סטטיסטית לפנתאון | Will Newton/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי