הדרך היחידה לעצור את סטף קרי מחוץ לקשת? "לא ראיתי דבר כזה"

סטף קרי | Sean Gardner/Getty Images

כוכב הווריורס עשה היסטוריה כשהגיע ל-300 שלשות ב-58 משחקים בלבד, אך במקביל לאחד הניסיונות כבו האורות באולם בניו אורלינס ומיד הפליקנס הפכו פיגור ברבע השלישי לניצחון. מקריות? זה מה שאמרו בגולדן סטייט

(גודל טקסט)

סטף קרי הפך הלילה (בין שלישי לרביעי) לשחקן שהגיע הכי מהר בתולדות ה-NBA ל-300 שלשות בעונה אחת, עשה זאת ב-58 משחקים בלבד, אבל 8 השלשות שלו מתוך 37 נקודות לא הספיקו לגולדן סטייט ווריורס כדי להכניע את ניו אורלינס פליקנס. החבורה של קר נכנעה 108:103 וספגה הפסד ראשון אחרי שני ניצחונות על יוסטון ועל אותה ניו אורלינס, אבל יש לה תירוץ לא רע אם תרצה להשתמש בו.

כשנותרו 3:57 דקות לסיום הרבע השלישי, גולדן סטייט הוליכה 71:77 ונראה היה שהיא בדרך לניצחון נוסף. סטף קרי בדיוק עלה לשלשה נוספת, ואז כבו האורות ב"קינג סנטר". המשחק נעצר לזמן קצר וקרי היה באותם רגעים על 35 נקודות ובדרכו הבטוחה למשחק שני ברציפות שבו הוא קולע 40 נקודות או יותר בניו אורלינס, אבל עד הסיום קלע רק עוד שתי נקודות ב-16 דקות, כולל 0 מ-6 מחוץ לקשת.

כשנשאל קרי אם האורות שכבו ועצרו את המומנטום זו הסיבה לכך שהוא יצא מהזון ואפשר לומר שגם מהמשחק, ענה: "לא ראיתי דבר כזה, ניסו להגיד לי שזו הייתה סיטואציה מאוד מוזרה. היינו ביתרון קל וזה נכון שהמשחק היה צמוד לכל אורך הדרך, אבל אני מניח שזה הציב אותנו במצב די קשוח בהתקפה. קשה לי לומר אם זה השפיע, לפחות זה לא לקח זמן כמו בסופרבול (ב-2013). זה היה מוזר באופן כללי, אבל זה מה שהיה".

האורות כבו במקביל לזריקה של קרי | צילום מסך

מאמנו של קרי, סטיב קר, לא חיפש את מי להאשים על נפילת האור: "אני לא חושב שזה השפיע. אפשר לספור על כף יד אחת את מספר הפעמים שזה קרה לי בקריירה וזה מוזר, אבל זה לא שיחק תפקיד במשחק".

כוכב הפליקנס, זאיון וויליאמסון, לא התייחס לאירוע, אבל אמר בקצרה על נפילת האורות: "בעבר הייתי חלק ממשחק שנערך בזמן רעידת אדמה ומיד עצרו אותו. הסתובבתי קצת וחזרתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי