"אבדיה יכול להיות פליימייקר נהדר, יש לו את ראיית המשחק הדרושה והיכולת"

דני אבדיה | Julio Aguilar/Getty Images

למרות שהרוקי הישראלי של וושינגטון וויזארדס סיים את העונה עקב פציעה, עוזר המאמן של ברוקס, רוברט פאק, דיבר על הפרוספקט והחמיא: "הוא בעל כלים מיוחדים, אם הוא ימשיך לצמוח ולהשתפר אנחנו נהנה ממנו בעתיד"

(גודל טקסט)

למרות שנפצע וסיים את עונת הבכורה שלו ב-NBA בטעם מעט חמוץ, דני אבדיה יכול להביט לאחור על טבילת האש שלו כרוקי בליגה הטובה בעולם ולהיות אופטימי לגבי העתיד. גם אם הממוצעים שלו לא מראים זאת, הישראלי של וושינגטון וויזארדס הותיר רושם חיובי על המועדון מהבירה ובהחלט ניתן לומר כי ישנן ציפיות לגביו לקראת העונות הבאות.

בזמן שאבדיה בן ה-20 מתאושש מהפציעה ברגל ממנה הוא סובל, בחשבון הטוויטר הרשמי של וושינגטון בעברית התפרסם פודקאסט בו התראיין עוזר המאמן של הקבוצה, רוברט פאק, בו הוא דיבר בהרחבה על העונה של הרוקי והתייחס גם לעתידו, לנקודות בהן הוא צריך להשתפר ולחבריו לקבוצה.

פאק פתח בסיכום עונת הרוקי של אבדיה: "היו לו רגעים גדולים והיו לו רגעים רגילים של רוקי בהם הוא התקשה להיכנס לקצב שלו. הוא ניסה לעשות את הדבר הנכון, כרוקי אתה מנסה ללחוץ על עצמך קצת. לפעמים הזריקה הראשונה לא נכנסת ואז שגם השנייה יוצאת החוצה יורד לך הביטחון. למרות זאת, היו משחקים שהכל זרם לו, שהוא עושה את המהלכים הנכונים. ראינו ממנו הכל השנה, לדני יש כלים מיוחדים שהוא יוכל להשתמש בהם בעתיד כדי לשפר את המשחק שלו. הוא ייקח את הזמן בקיץ ויחזור יותר חזק כדי להיות שחקן יותר טוב בסופו של דבר.

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

הקליעה לשלוש של הישראלי: "זה חלק גדול מהעניין. הוא רואה עכשיו איך זה לשחק עם שני שחקנים דינאמיים כמו ראסל ובראדלי, כך שכרגע הוא יכול לקבל את כל הזריקות שהוא רוצה במידה ויהיה במקום הנכון ויבין את רצף ההתקפה. להיות מוכן לזריקה זה חלק משמעותי מהקליעה. ברגע שהכדור מגיע הוא צריך להיות מוכן לזרוק את הכדור. ההכנה לזריקה חשובה לא פחות מהזריקה עצמה. כל הדברים הקטנים האלה יעזרו לו להיות קלעי טוב יותר".

התפקיד שלו בהתקפת הקבוצה: "אתה רואה שיש לו את ראיית המשחק והתחושה למשחק כפליימייקר. אתה רואה שיש לו קריאה טבעית כמו של פוינט גארד, אני חושב שעם הגודל שלו והיכולת שלו להיכנס לפוסט אפ ולנהל משם את המשחק, לקלוע בעצמו או לבצע מסירה, הדברים האלה יביאו אותו להיות אפקטיבי ברמה שהוא יכול להיות בעתיד".

האם הוא יכול להיות שחקן "אול אראונד" בליגה: "אני רואה אותו כשחקן אול אראונד בעתיד. הוא הראה חוכמה באזורים הנכונים, זה תפקיד קשוח. אם המשחק שלו ימשיך לצמוח הוא יהיה מעולה בכל האספקטים של המשחק, לדעתי הוא רק ישתפר עם השנים תוך כדי שהוא ילמד ויראה את הליגה. הוא יכול ללמוד גם מווסטברוק וביל איך להיות שחקן יותר טוב".

דני אבדיה, ראסל ווסטברוק | Julio Aguilar/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי