109:113 לדאלאס על ברוקלין, וושינגטון מתקרבת לפליי-אין

קווין דוראנט, לוקה דונצ'יץ' | Glenn James/NBAE via Getty Images

45 נק' של אירווינג לא הספיקו לנטס, שנכנעו בתום קרב צמוד למאבריקס ודונצ'יץ'. 129:131 משוגע לוויזארדס ללא אבדיה הפצוע על טורונטו, טריפל-דאבל לווסטברוק. 37 לסטף מול אוקלהומה, הלייקרס הפסידו לקליפרס

(גודל טקסט)

ערב משחקים נוסף ב-NBA נערך הלילה (בין חמישי לשישי) עם שבעה מפגשים, כאשר במוקד דאלאס ניצחה את ברוקלין בתום דרמה ו-וושינגטון עשתה צעד גדול לעבר הפליי-אין בתום קרב אדיר שנגרר להארכה מול טורונטו. בנוסף, גולדן סטייט הביסה את אוקלהומה והלייקרס הובסו מול הקליפרס בדרבי של לוס אנג'לס. כמו כן, אינדיאנה גברה על אטלנטה, דטרויט על ממפיס ושארלוט נכנעה לשיקגו.

דאלאס – ברוקלין 109:113

ניצחון שני ברציפות למאבריקס, בעוד הנטס עם הפסד רביעי ברצף ומתקשים ללא ג'יימס הארדן. רק קיירי אירווינג הגיע אצל המפסידה וסיפק הצגה עם 45 נקודות, אך שאר חבריו לא היו ביום גדול, וקווין דוראנט בערב לא מבריק סיים עם 20 נק' ו-9 ריבאונדים. אצל המנצחת, לוקה דונצ'יץ' בערב קליעה סביר בלבד, פלרטט עם טריפל-דאבל כאשר סיים עם 24 נק', 10 ריב' ו-8 אסיסטים.

רבע ראשון צמוד יחסית הסתיים ב-32:37 לדאלאס, והמשחק הפך צמוד הרבה יותר ברבע השני, כשהיתרון עבר מצד לצד ואף אחד לא הצליחה להגדיל את ההפרש ליותר מארבע נקודות. למחצית המאבריקס ירדו ביתרון זעום, 62:63. הקרב המשיך להיות לוהט גם ברבע השלישי, שגם בו יתרון השיא היה חמש נק' בלבד, והוא הסתיים ב-82:83 לברוקלין. הקבוצות עלו לרבע אחרון מותח, ובתחילתו הנטס הובילו, אך דאלאס הצליחה לקחת את היתרון, להחזיק בו עד לסיום ולרשום ניצחון נהדר.

לוקה דונצ'יץ', קיירי אירווינג | Glenn James/NBAE via Getty Images

טורונטו – וושינגטון 131:129 (אחרי הארכה)

ללא דני אבדיה הפצוע כמובן, הוויזארדס עשו צעד גדול לעבר הפליי-אין בתום משחק משוגע שארך כשלוש שעות. כעת, וושינגטון צריכה שני ניצחונות בחמשת המשחקים שנותרו לליגה הסדירה כדי להבטיח את המקום בפליי-אין, וגם המקום השמיני בהישג יד. הראפטורס, לעומת זאת, איבדו סופית סיכוי לסיים בשמינייה. פסקל סיאקם במשחק גדול סיים עם 44 נק', 11 ריב' ו-7 אס' עבור המפסידה, בעוד אצל המנצחת בראדלי ביל הוביל עם 28 נק'. ראסל ווסטברוק סיים, כרגיל, עם טריפל-דאבל – 13 נק', 17 ריב' ן-17 אס'.

רבע ראשון צמוד הסתיים ב-31:33 לטורונטו, שהצליחה להגדיל את היתרון ברבע השני וירדה למחצית ב-51:60. לקראת סוף הרבע השלישי וושינגטון ביצעה קאמבק, אך בכל זאת הראפטורס סיימו אותו ביתרון 82:86. הוויזארדס הצליחו להחזיק מעט ביתרון לקראת הסיום, אך שלשה של פרד ואנווליט קבעה 115:115 דרמטי והארכה – 2 שניות לסיום הרבע הרביעי. וושינגטון הצליחה להוביל לאורך כל ההארכה ביתרון של 6 נק מקסימום, סיקם למרות משחק גדול החטיא את הזריקה המכריעה והוויזארדס רשמו ניצחון סופר חשוב.

ראסל ווסטברוק | Douglas P. DeFelice/Getty Images

גולדן סטייט – אוקלהומה 97:118

ניצחון חשוב לווריורס, שהציגו עליונות ברורה על הת'אנדרס לאורך כל המשחק ונהנו מ-34 נקודות של סטף קרי. האורחת רשמה הפסד חמישי ברציפות ולא הובילה כלל במשחק. הרבע הראשון הסתיים ב-24:31 לגולדן סטייט, שירדה למחצית ב-49:61. באמצע הרבע השלישי אוקלהומה הצליחה לצמק את ההפרש ל-6 נק', אך סיימה אותו בפיגור 88:72. הטיול של הווריורס נמשך ברבע האחרון, בו גם רשמו את יתרון השיא שלהם במשחק – 25.

סטף קרי | Noah Graham/NBAE via Getty Images

לוס אנג'לס קליפרס – לוס אנג'לס לייקרס 94:118

האלופה ממשיכה להתדרדר בהדרגה, מתקשה מאוד ללא לברון ג'יימס ועשויה למצוא את עצמה בפליי-אין. המארחת, שכבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף, חיברה ניצחון שני ברציפות ולא התקשתה. בסיום הרבע ראשון היא הובילה 20:29 ולמחצית ירדה ב-42:65 מבטיח. הרבע השלישי נמשך בקצב דומה והסתיים ב-71:92 והקליפרס דהרו לניצחון קל בדרבי של לוס אנג'לס. פול ג'ורג' הוביל את המנצחת עם 24 נק', קוואי לנארד הוסיף 15. אצל המפסידה, קייל קוזמה סיים עם 25 נק'.

קוואי לנארד, אנתוני דייויס | Harry How/Getty Images

תוצאות נוספות

שארלוט – שיקגו 120:99
דטרויט – ממפיס 97:111
אינדיאנה – אטלנטה 126:133

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי