האלופה הסתבכה: הלייקרס הפסידו לפורטלנד וירדו למקום השביעי

אנתוני דייויס וקייל קוזמה מאוכזבים | Steph Chambers/Getty Images

ללא לברון, דייויס וחבריו נכנעו 106:101 בחוץ ונכנסו לתמונת הפליי-אין, הבלייזרס במקום השישי. יוטה ופילי שמרו על הפסגה בכל אזור, פיניקס הביסה ונותרה צמודה לג'אז. ניצחונות חשובים למילווקי, דאלאס ומיאמי

(גודל טקסט)

הישורת האחרונה של העונה הסדירה ב-NBA הגיעה הלילה (בין שישי לשבת) לנקודות רתיחה, כאשר במוקד 10 המשחקים שנערכו, פורטלנד גברה על הלייקרס בקרב ישיר על מקום מובטח בפלייאוף. מעבר לכך, פילי התקרבה לשריון המקום הראשון במזרח עם ניצחון על הפליקנס ומילווקי עלתה למקום השני, לאחר שהכניעה את יוסטון. במערב, יוטה שמרה על המאזן הטוב בליגה אחרי שניצחה את דנבר, פיניקס הביסה את ניו יורק ונשארה צמודה לג'אז. גם מיאמי ודאלאס רשמו ניצחונות חשובים.

פורטלנד טרייל בלייזרס – לוס אנג'לס לייקרס 101:106

איזו דרמה מתפתחת בטבלת המערב. בקרב ישיר שהמנצחת בו יצאה מתמונת הפליי-אין, האלופה רשמה הפסד שמיני ב-10 משחקיה האחרונים וירדה למקום השביעי, כאשר הבלייזרס ניצחו בפעם השביעית בשמונת המשחקים האחרונים וכרגע מחזיקים בכרטיס מובטח לפלייאוף. הלייקרס, שחסרו שוב את לברון ג'יימס, נקלעו לפיגור דו-ספרתי כבר ברבע הראשון ולמרות שהצליחו למחוק אותו ולהוביל בפער מינימלי ברבע השלישי, המארחת רצה 0:8 ברבע האחרון וברחה לפלוס 10, מה שסגר עניין לזכותה.

דמיאן לילארד סיפק את הסחורה במאני טיים, כרגיל, עם 38 נקודות עבור הבלייזרס. 21 היו לסי ג'יי מקולום ו-19 לנורמן פאוול. את הקבוצה מעיר המלאכים סחב אנתוני דייויס, אולי נקודת האור עבור פרנק ווגל לאור היכולת המצוינת שאולי מאותתת על חזרה לכושר: 36 נקודות ו-12 ריבאונדים היו לביג-מן, שנעזר ב-18 נקודות של אלכס קארוסו ו-17 נוספות של קנטאביוס קולדוול פופ, אך כל זה לא הספיק לאלופה שעוד עלולה למצוא עצמה מחוץ לפלייאוף בתסריט אימים.

לילארד ומקולום. ניצחון קריטי לפורטלנד | Sam Forencich/NBAE via Getty Images

יוטה ג'אז – דנבר נאגטס 120:127

הקבוצה עם המאזן הטוב בעונה הסדירה רשמה ניצחון רביעי ברציפות והנחילה לאורחת מקולורדו את הפסדה השני בשלושת המשחקים האחרונים, למרות שכמעט לא הובילה בשלושת הרבעים הראשונים. באחרון, דנבר נתקעה על סל אחד בפרק זמן של שש דקות ולא הצליחה למחוק את הפיגור שנוצר. בויאן בוגדנוביץ' קלע שיא קריירה אדיר של 48 נקודות, כולל 8 שלשות, והוריד 8 ריבאונדים. ג'ורדן קלארקסון הוסיף 21 ו-8 אסיסטים עבור יוטה. אצל הנאגטס, מייקל פורטר ג'וניור סיים עם 31 נקודות, ניקולה יוקיץ' "דגדג" טריפל-דאבל עם 24, 13 אסיסטים ו-9 ריבאונדים.

פיניקס סאנס – ניו יורק ניקס 105:128

החבורה מאריזונה התאוששה מתבוסה לאטלנטה ושמרה על סיכוי לכבוש את פסגת המערב לפני הפלייאוף, כשהיא רחוקה משחק אחד מיוטה בטבלה. פיניקס הייתה בפיגור מהרבע הראשון ועד סוף הרבע השלישי, אלא שאז היא קלעה 4 נקודות ב-0.8 שניות והפכה את התוצאה כדי לרדת ביתרון לקראת 12 הדקות האחרונות, שבהן הלמה בניקס 17:38 והנחילה להם הפסד שני רצוף. דיאנדרה אייטון כיכב עם 26 נקודות ו-15 ריבאונדים, כריס פול קלע 17 ומסר 11 אסיסטים וג'יי קראודר הוסיף 18 נקודות. ג'וליוס רנדל רשם 24 ו-11 ריבאונדים לזכות ניו יורק, אר ג'יי בארט תרם 23 נקודות.

הסאנס עדיין קרובים לפסגה | Barry Gossage/NBAE via Getty Images

פילדלפיה 76' – ניו אורלינס פליקנס 107:109

הסיקסרס התקרבו צעד נוסף להבטחת המקום הראשון במזרח, עם ניצחון שביעי רצוף שפתח פער של שלושה משחקים מברוקלין וממילווקי. טוביאס האריס קלע שלשה שקבעה את תוצאת הסיום כשנותרו 1:10 דקות על השעון והמארחת הבטיחה את הניצחון דרך ההגנה במהלכים האחרונים, בדרך להכניע את ה"שקנאים" שהופיעו ללא זאיון וויליאמסון הפצוע. ג'ואל אמביד היה נפלא בפילי עם 37 נקודות ו-13 ריבאונדים, האריס סייע לו עם 17 נקודות. בניו אורלינס, ג'קסון הייז קלע 19, לונזו בול ואריק בלדסו הוסיפו 18 כל אחד.

מילווקי באקס – יוסטון רוקטס 133:141

הבאקס שייטו לניצחון חמישי ברציפות ועקפו את ברוקלין בדרך למקום השני במזרח, למרות ערב הגנתי די חלש מול הקבוצה הכי גרועה בליגה, שגם סובלת ממכת חיסורים גדולה ונחלה הפסד רביעי רצוף. יאניס אנטטוקומפו היה שקט במונחים שלו ורשם 17 נקודות עם 11 ריבאונדים, ברוק לופז הוביל את קלעי מילווקי עם 24 וכריס מידלטון תרם 23 משלו. קניון מרטין ג'וניור סיפק 26 נקודות לרוקטס, קלי אוליניק סיים עם 23 ו-12 ריבאונדים.

אמביד. פילי חזק במקום הראשון | Tim Nwachukwu/Getty Images

דאלאס מאבריקס – קליבלנד קבאלירס 90:110

קצת לפני שפורטלנד והלייקרס נאבקו על המקום השישי, הטקסנים טיילו לניצחון על הקאבס החלשים והבטיחו את ראשות הבית הדרום-מערבי בסיום העונה, תוך כדי שהם שומרים על פער של משחק אחד מהבלייזרס במקום החמישי. לוקה דונצ'יץ' קלע 24 נקודות ב-23 דקות, טים הרדוואי ג'וניור הוסיף 20 עבור דאלאס שחיברה ניצחון שלישי ברצף. קולין סקסטון הוביל את קליבלנד עם 27, שלא מנעו הפסד תשיעי רצוף.

מיאמי היט – מינסוטה טימברוולבס 112:121

אחרי שהפסידה לדאלאס במשחקה הקודם, סגנית האלופה חזרה לנצח וניצלה את התבוסה של בוסטון כדי לעקוף אותה ולעלות למקום השישי במזרח, שכידוע מבטיח מקום בפלייאוף. טיילר הירו בלט עם 27 נקודות, ג'ימי באטלר קלע 25, הוריד 8 ריבאונדים וחטף 5 כדורים, גוראן דראגיץ' הוסיף 23 נקודות. במינסוטה האומללה, קארל-אנתוני טאונס סיים עם 27 ואנתוני אדוארדס סיפק 25.

תוצאות נוספות
שיקגו בולס – בוסטון סלטיקס 99:121
שארלוט הורנטס – אורלנדו מג'יק 112:122
סקרמנטו קינגס – סן אנטוניו ספרס 113:104

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי