אולסטאר לשעבר במסר ללייקרס: "אני יכול לעזור"

אנתוני דייויס | Sam Forencich/NBAE via Getty Images

אחרי שצפה באלופה יורדת למקום השביעי ושוקעת בסכנת ההדחה מהפלייאוף, אייזיאה תומאס הזכיר שהוא פנוי בציוץ בטוויטר. דייויס היווה נקודת אור עם הופעתו הטובה ביותר מאז הפציעה: "זה סימן מעודד מאוד", אמר ווגל

(גודל טקסט)

אם מישהו היה אומר לכם לפני כשבעה חודשים, כאשר לוס אנג'לס לייקרס חגגה זכייה באליפות ה-NBA, שבעונה שלאחר מכן היא תישאר מחוץ לפלייאוף, סביר להניח שהייתם ממליצים לאותם אדם להיבדק. ובכל זאת, כשנותרו חמישה משחקים לסיום העונה הסדירה 2020/21, התרחיש הזה בהחלט עלול להפוך מציאות עבור הקבוצה מעיר המלאכים, שירדה הלילה (בין שישי לשבת) למקום השביעי במערב בעקבות הפסד 106:101 לפורטלנד טרייל בלייזרס ותיאלץ להשיג את הכרטיס לפלייאוף דרך טורניר הפליי-אין, אם לא תצליח לטפס בטבלה לפני הפוטו-פיניש.

פציעותיהם של אנתוני דייויס ולברון ג'יימס היוו מכה אנושה עבור האלופה, שמאז ה-14 בפברואר, אז AD נטש את הפרקט לאחר שנפגע ברגלו, רשמה מאזן גרוע יותר מאלה של שיקגו בולס וסקרמנטו קינגס: 16 ניצחונות לעומת 23 הפסדים. הלייקרס נוצחו בשמונה מעשרת האחרונים וההפסד הלילה היה קריטי כפליים, שכן הוא מותיר את הקבוצה של פרנק ווגל בנחיתות במאזן הפנימי מול פורטלנד (רחוקה משחק אחד) ודאלאס מאבריקס (שני משחקים), המדורגות מעליה בטבלה. לחבורה מלוס אנג'לס נותרו משחקים נגד פיניקס, ניו יורק, יוסטון, אינדיאנה וניו אורלינס, בסדר הזה.

אם יישארו במקום השביעי, בפליי-אין שיתחיל בעוד 10 ימים הלייקרס יצטרכו ניצחון אחד כדי להעפיל לפלייאוף, אבל שני הפסדים ישלחו אותם הביתה ובמפגש הראשון היריבה תהיה ככל הנראה גולדן סטייט ווריירס, כאשר מסביב לליגה כבר מתחילים להתרגש מהקרב הפוטנציאלי בין האלופה לקבוצתו של סטף קרי.

קוזמה ודייויס מתוסכלים. הפלייאוף בסכנה | Steph Chambers/Getty Images

נקודת האור הבודדת במשחק שהסתיים בהפסד הלילה הייתה היכולת שלו אנתוני דייויס, שסיפק את ההופעה הטובה ביותר שלו מאז שחזר מהפציעה בגיד אכילס. 36 נקודות ו-12 כדורים חוזרים היו לפורוורד/סנטר: "זה המשחק הכי טוב שלו מאז שחזר. הוא נהיה יותר ויותר חזק בכל משחק וזה סימן מעודד מאוד", אמר ווגל.

לא רק לברון מושבת כרגע, אלא גם דניס שרודר שאמור להיעדר בין חמישה לעשרה ימים נוספים לאחר שנכנס לפרוטוקול קורונה. מי שהציע את עזרתו ללייקרס הוא שחקן שעד לפני שנים ספורות כיכב בעמדת הרכז, בה משחק שרודר – אייזיאה תומאס. הגארד, שהינו שחקן חופשי והחזיק בחוזה רק למשך 10 ימים העונה, בניו אורלינס פליקנס. בזמן שצפה באלופה מפסידה לפורטלנד, תומאס צייץ בטוויטר: "כמה שהייתי יכול לעזור ללייקרס בתקופה הזו!". לתומאס ממוצע קריירה של 18.1 נקודות וברזומה שלו שתי הופעות במשחק האולסטאר, אך הפציעות גרמו לו לאבד ממעמדו בליגה הטובה בעולם בשנים האחרונות ומאז עונת 2017/18 הוא לא ממש הצליח להשתלב בשום קבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי