ווסטברוק השווה את שיא הטריפל דאבלים, קאמבק גדול לברוקלין

ראסל ווסטברוק | A.J. Mast/NBAE via Getty Images

הרכז העלה את הוויזארדס למקום התשיעי במזרח והשתווה לאוסקר רוברטסון עם טריפל דאבל 181 בקריירה, ב-132:133 הדרמטי על אינדיאנה. הנטס חזרו ממינוס 21 וגברו על דנבר. ניצחונות גם ליוטה, פורטלנד ופילדלפיה

(גודל טקסט)

ימים של הכרעה בעונה הסדירה ב-NBA שתסתיים בשבוע הקרוב. הלילה (בין שבת לראשון) נערכו שבעה משחקים, כאשר במזרח נרשם מהפך בין מקומות 9 ו-10 לאחר שוושינגטון ניצחה את אינדיאנה, במשחק שבו ראסל ווסטברוק עשה היסטוריה. במשחק מרתק נוסף, ברוקלין רשמה קאמבק נפלא בדרך לניצחון על דנבר. מעבר לכך, פורטלנד ויוטה המשיכו במומנטום החיובי, פילדלפיה התקרבה להבטחת הפסגה במזרח לקראת הפלייאוף וגולדן סטייט דרסה את אוקלהומה סיטי בזכות עוד ערב לוהט של סטף קרי.

אינדיאנה פייסרס – וושינגטון וויזארדס 133:132 (בתום הארכה)

בראדלי ביל סיים עם 50 נקודות למרות שלא שיחק בהארכה לאחר שנפגע בקרסול ובשריר הירך האחורי, אך הסיפור המרכזי היה ווסטברוק שהשתווה לאוסקר רוברטסון כשיאן הטריפל-דאבלים בכל הזמנים עם 181 כאלה, 19 מתוכם ב-24 המשחקים האחרונים ו-35 העונה בסך הכל. הרכז אף אחד הכריע את המשחק עם שתי קליעות עונשין וחסם את ניסיון הזריקה האחרון של הפייסרס, כדי להבטיח לוויזארדס ניצחון 13 ב-1 המשחקים האחרונים. וושינגטון עקפה את אינדיאנה בדרך למקום התשיעי, כאשר השתיים צפויות להיפגש בטורניר הפליי-אין בשבוע הבא. ווסטברוק סיים עם 33 נקודות, 19 ריבאונדים ו-15 אסיסטים. גם בצד המפסיד נרשם טריפל-דאבל: דומנטאס סאבוניס סיפק 30 נקודות, 13 ריבאונדים ו-13 אסיסטים למארחת.

דנבר נאגטס – ברוקלין נטס 119:125

ככה קוטעים רצף של ארבעה הפסדים. ברוקלין פיגרה מהדקה השנייה של המשחק ועד אמצע הרבע הרביעי, כאשר ההפרש לזכות דנבר הגיע ל-21 נקודות בשיאו, אלא שקיירי אירווינג ובלייק גריפין החלו להוביל את הקאמבק במחצית השנייה, ג'ו האריס השלים את המהפך עם שלשה כשנותרו שש דקות וקווין דוראנט לקח על עצמו את מלאכת הכרעת המשחק במאני טיים, בדרך לניצחון גדול של הנטס שחזרו לפחות זמנית למקום השני במזרח. הנאגטס, מעבר לשמיטת היתרון הגדול, יכולים להיות רגועים מכך שיתרון הביתיות בסיבוב הראשון בפלייאוף מובטח להם ממילא. דוראנט הוביל את האורחים עם 33 נקודות, 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, אירווינג הוסיף 31 נקודות וגריפין קלע 20. בצד השני, ניקולה יוקיץ' סיים עם 29, מייקל פורטר ג'וניור תרם 28 ופקונדו קמפאסו סיפק 19 נקודות.

דוראנט. קאמבק גדול לברוקלין | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

פילדלפיה 76' – דטרויט פיסטונס 104:118

מוליכת המזרח דוהרת לעבר הפלייאוף ורחוקה ניצחון אחד מהבטחת יתרון הביתיות עד לסדרת הגמר (אם וכאשר תגיע אליה כמובן), אחרי שחיברה הלילה ניצחון שמיני ברציפות נגד אחת מנמושות הליגה. ג'ואל אמביד היה זקוק ל-23 דקות בלבד כדי לקלוע 29 נקודות, כשהוא מחטיא רק פעמיים מכל הטווחים במהלך המשחק. טייריס מקסי הוסיף 22 לזכות פילי, דווייט האוורד העמיד דאבל-דאבל של 19 נקודות ו-14 ריבאונדים.

יוטה ג'אז – יוסטון רוקטס 116:124

גם במערב קיבלנו קרב קצוות ובו המארחת, בעלת המאזן הטוב ביותר ב-NBA, השיגה ניצחון חמישי רצוף ושמרה על המקום הראשון בטבלה, למרות שחסרה את דונובן מיטשל ומייק קונלי. ג'ורג' ניאנג הוביל את יוטה עם 24 נקודות, 21 היו לג'ורדן קלארקסון ובוגדן בוגדנוביץ' "נרגע" אחרי שיא הקריירה שרשם לילה לפני כן, עם 20 נקודות. רודי גובר הוסיף דאבל-דאבל של 14 ו-13 ריבאונדים. מנגד, קיירי תומאס וקניון מרטין ג'וניור סיימו עם 27 נקודות כל אחד, כשהאחרון גם קטף 10 ריבאונדים.

פורטלנד טרייל בלייזרס – סן אנטוניו ספרס 102:124

אחרי שהשתלטו על המקום השישי במערב, שמבטיח כניסה לפלייאוף, הבלייזרס לא התכוונו לעצור ורשמו ניצחון שביעי בשמונה משחקים כאשר גברו גם על הטקסנים, שנותרו במקום ה-10 וצפויים לפגוש את ממפיס בפליי-אין. דמיאן לילארד הצטיין עם 30 נקודות ו-8 אסיסטים, סי ג'יי מקולום קלע 27 ושני הגארדים דייקו ב-4/9 לשלוש. נורמן פאוול, שממשיך לפרוע את השטרות מאז מעברו לפורטלנד, תרם 18 נקודות. את סן אנטוניו הוביל דמאר דרוזן עם 20 נקודות, לוני ווקר הוסיף 18.

גולדן סטייט ווריירס – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 97:136

סטף קרי ממשיך לבעור וקבוצתו ניצחה בפעם הרביעית בחמשת המשחקים האחרונים, כדי לשמור על המקום השמיני במערב. 49 נקודות הפציץ הכוכב, שצלף 11 שלשות ואפילו לא סגר 30 דקות על הפרקט. אנדרו וויגינס סייע לו עם 18 נקודות ודריימונד גרין, שקלע 15, השלים דאבל-דאבל כשהוסיף 13 אסיסטים. אצל הת'אנדר החלשים בלט סבי מיחאליוק, שקלע 17 מהספסל.

תוצאה נוספת: טורונטו ראפטורס – ממפיס גריזליס 109:99

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי