בטעם של פעם: רוז הוביל את הניקס לניצחון על הקליפרס

דריק רוז | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

הגארד הוותיק כיכב עם 25 נקודות מהספסל ועזר לקבוצתו להשיג 100:106 בסטייפלס סנטר. בוסטון הפסידה למיאמי, למרות קאמבק הירואי ברבע הרביעי

(גודל טקסט)

שני משחקים מוקדמים התקיימו הערב (ראשון) ב-NBA כשבמוקד ניצחונה של ניו יורק ניקס אצל לוס אנג'לס קליפרס. עוד לפני כן מיאמי הציגה מחצית ראשונה נהדרת נגד בוסטון, אך נאלצה להזיע בדרך לניצחון שני ברציפות.

קליפרס (23:45) – ניו יורק (30:38) 106:100

הניקס עשו צעד משמעותי לעבר הכרטיס לפלייאוף הודות לניצחון מרשים בלוס אנג'לס. דווקא המארחת פתחה חזק עם ריצה של 0:10, אך רג'י בולוק, ג'וליוס רנדל ודריק רוז, החלו לנגוס בהפרש ועזרו לניו יורק לסיים את המחצית ביתרון של שתי נקודות. האורחת המשיכה באותו קצב במחצית השנייה והצליחה לעלות ליתרון דו ספרתי לאחר שלשה של בולוק. קוואי לאונרד התעורר ברבע האחרון וצימק את ההפרש לארבע בלבד, אך זה לא הספיק לקליפרס שנעצרו אחרי שני ניצחונות.  רוז הוביל את רשימת קלעי ניו יורק עם 25 נקודות מהספסל, להן הוסיף 8 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. בולוק הוסיף 24 ואר. ג'יי. בארט תרם 18. אצל הקליפרס בלטו לאונרד (28) ופול ג'ורג' (18).

קוואי לאונרד | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

בוסטון (33:35) – מיאמי (31:37) 130:124

באופן שלא אופייני להתקפה של מיאמי בעונה הנוכחית, ההיט פשוט התפוצצו במחצית הראשונה נגד בוסטון ובכך הצליחו השיג את הניצחון החשוב. לא פחות מ-79 נקודות קלעו השחקנים של אריק ספולסטרה בשני הרבעים הראשונים של ההתמודדות, בהובלתם של טרבור אריזה וג'ימי באטלר. למעשה, הסלטיקס כבר היו בפיגור של 25 נקודות, אבל בחצי השני הצליחו לקזז את ההפרש בזכות יכולת נהדרת של ג'ייסון טייטום ואוואן פורנייה. ברבע הרביעי המשחק גם היה צמוד, אבל משימת המהפך הייתה גדולה מדי עבור השחקנים בירוק-לבן, שרשמו הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים ואיבדו גובה רב במאבקי הפלייאוף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי