דייויס להט והוביל את הלייקרס לניצחון מפתיע על פיניקס

אנתוני דייויס מטביע | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images

42 נקודות ו-12 ריבאונדים היו ל-AD, שהסתדר בלי לברון והוליך את האלופה ל-110:123 על הסאנס. דאלאס הביסה את קליבלנד למרות שדונצ'יץ' הורחק, שארלוט נכנעה לניו אורלינס

(גודל טקסט)

אחרי הניצחונות של מיאמי וניו יורק אתמול, בשעות הלילה (בין ראשון לשני) התקיימו שישה משחקים נוספים ב-NBA ומי שהשיגה ניצחון קריטי היא האלופה לוס אנג'לס לייקרס, שהכניעה את פיניקס בביתה. בנוסף, דאלאס הביסה את קליבלנד וניו אורלינס גברה על שארלוט.

לוס אנג'לס לייקרס – פיניקס סאנס 110:123

אחרי שאיבדה את המקום המובטח בפלייאוף בעקבות ההפסד לפורטלנד שהוריד אותה למקום השביעי במערב, האלופה התאוששה עם ניצחון מפתיע, השלישי שלה בלבד בעשרת המשחקים האחרונים, דווקא מול הסאנס שנאבקים על הפסגה והפסידו רק אחד משבעת המשחקים הקודמים שלהם. אנתוני דייויס, שהיה מצוין, הוביל את הלייקרס ליתרון דו ספרתי מבטיח כבר ברבע הראשון ואחרי שהפער הגיע ל-23 נקודות בתחילת הרבע האחרון, פיניקס עוד הספיקה לצמק למינוס שמונה, אך ניסיון הקאמבק שלה היה מאוחר מדי ולא צלח.

דייויס הסתדר הפעם ללא לברון ג'יימס וסיפק משחק אדיר שכלל 42 נקודות, 12 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חסימות. אלכס קארוסו וקנטאביוס קולדוול-פופ עזרו לו עם 17 נקודות כל אחד. קמרון פיין הוביל את האורחת עם 24 נקודות, דווין בוקר הוסיף 21 וכריס פול רשם דאבל-דאבל של 13 ו-10 אסיסטים.

קליבלנד קבאלירס – דאלאס מאבריקס 124:97

לוקה דונצ'יץ' נשלח למקלחת מוקדמת בתחילת הרבע השלישי בעקבות חבטה קשה באזור המפשעה של קולין סקסטון. הסלובני טען בסיום כי לא התכוון לכך וכי מכות כאלה הן חלק מהמשחק, אך הקבוצה שלו הסתדרה גם בלעדיו ושמרה על המקום החמישי במערב אחרי ניצחון רביעי ברציפות. טים הרדוואי ג'וניור הוביל את המאבריקס עם 25 נקודות, ג'וש ריצ'ארדסון הוסיף 20 ודונצ'יץ' הספיק לקלוע 15 לפני ההרחקה. סקסטון היה הקלע הבולט בקליבלנד, עם 24 נקודות.

שארלוט הורנטס – ניו אורלינס פליקנס 112:110

הפליקנס לא מוותרים על המקום בטורניר הפליי-אין. כשנותרו ארבעה משחקים לסיום העונה הסדירה, ניו אורלינס רחוקה משחק וחצי מסן אנטוניו שבמקום העשירי, אחרי שג'קסון הייז עזר לה להכניע את שארלוט הלילה עם שני סלים מכריעים במאני טיים. ההורנטס אמנם נותרו במקום השמיני במזרח, אך וושינגטון במרחק של משחק אחד מאחוריהם ועוד עלולה לבצע עקיפה בישורת האחרונה לפני הפליי-אין. ללא זאיון וויליאמסון הפצוע, אריק בלדסו הוביל את המנצחת עם 24 נקודות ו-11 אסיסטים, כאשר הייז הוסיף 18 נקודות וג'יימס ג'ונסון תרם 17. שיא קריירה של טרי רוזיר, שצלף שבע שלשות בדרל ל-43 נקודות, לא הספיק למארחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי