"מר טריפל דאבל": וושינגטון וויזארדס חוגגת עם ווסטברוק את השיא

ראסל ווסטברוק | Scott Cunningham/NBAE via Getty Images

הכוכב הגיע ל-182 טריפל דאבל בקריירה ועקף את אוסקר רוברטסון שהחזיק בשיא במשך 47 שנה, ביל והחברים בירכו: "הוא הופך את העולם למקום טוב יותר". השחקן הצטנע: "בדרך כלל אני לא אוהב לטפוח לעצמי על השכם"

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס אמנם נכנעה הלילה (בין שני לשלישי) 125:124 לאטלנטה הוקס, נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים והיא כרגע במקום ה-10 במזרח שמוביל למשחקי הפליי-אין, אבל האווירה היא אחרת לגמרי: את הקבוצה עוטפת הילה היסטורית, אחרי שראסל ווסטברוק עקף את אוסקר רוברטסון והפך לשיאן הטריפל דאבל.

רוברטסון החזיק בשיא במשך 47 שנה, מאז 1974, אבל הלילה ווסטברוק רשם עוד מופע יוצא דופן כשקלע 28 נקודות, מסר 21 אסיסטים וגם לקח 13 כדורים חוזרים בדרך לטריפל דאבל ה-182 שלו בקריירה. הוא אמנם גם החטיא שלשה מכרעת לפני הבאזר והתקשה לבדו בהעידרו של בראדלי ביל, אבל בסיום קשה לומר שמישהו זכר לו את ההחטאה מחוץ לקשת.

"מר טריפל דאבל", צייץ ביל, "ברכות אחי הגדול. זו חוויה להיות עד להיסטוריה! ישר להיכל התהילה". גם המאמן סקוט ברוקס התייחס להישג של ווסטברוק: "הוא הופך את הכדורסל וגם את העולם שמחוץ לכדורסל להרבה יותר טוב".

רובין לופז כינה את ווסטברוק "חסר רחמים" וגיבור הלילה, על אף ההפסד, סיכם: "אני לא אוהב לטפוח לעצמי על השכם בדרך כלל, אבל אני אסיר תודה לכל אלו שהיו שם לפניי ורוצה להודות למשפחה שלי, לחברים לקבוצה ועוד הרבה אחרים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי